Page 44 - Weekly 2020_03_16
P. 44
TEST Nέο VW Golf 8
1,5 eTSI 150 PS
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Γλυκές, Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι
χαρακτηριστικά σε πολλούς τομείς. Πρώτον και «στρογγυ-
κύριον: η ησυχία. Είναι απίστευτα ήσυχο το νέο λεμένες» είναι Εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον,
αντιστρεπτική
Golf και ακόμα και σε αρκετά υψηλές ταχύτητες οι αντιδράσεις ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων,
Πίσω
του νέου
θα δείτε ότι, δεν ακούγονται θόρυβοι ούτε καν Golf, τόσο στο ανάρτηση αντιστρεπτική
από τους καθρέπτες. Η ποιότητα κύλισης και μα- άνοιγμα της Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
ζί και η άνεση, είναι οι επόμενες διαπιστώσεις. τροχιάς με το 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,5
εμπρός μέρος
Χωρίς να χάνει τη στιβαρή αίσθηση που βγάζει η όσο με το πίσω. Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
ανάρτησή του, το νέο Golf περνά όχι απλώς απρο- Όλα είναι σε Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.549/1.520
2,5
Στροφές τιμονιού
βλημάτιστο πάνω από λακκούβες αλλά βελούδι- μια εξαιρετική Κύκλος στροφής (μ.) 10,9
νο. Και το βλέπεις και στην πόλη όπου σταδιακά ισορροπία. Θόρυβος στα 100/ 66,2/
αρχίζεις να μην έχεις τόσο άγχος για τις οδικές 120 χλμ./ώρα (db) 68,4
Διάσταση ελαστικών
ανωμαλίες που συναντάς. Το τιμόνι έχει την κλα- δοκιμής 225/45 R17
σική, ελαφριά αίσθηση στην οποία μας έχουν συ- ακραία σπορτίφ.
νηθίσει τα μικρομεσαία του ομίλου τα τελευταία Η οδική συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από μια
χρόνια. Και όντως, στην αρχή έχεις μια μέτρια δυσεύρετη ισορροπία. Σε πρώτο πλάνο είναι η
προδιάθεση για το τι θα γίνει πιο κάτω. Κοιτάζεις ουδετερότητα, ακόμα και σε στιγμές που οι συν-
μάλιστα και για μπουτόν με mode οδήγησης για θήκες του δρόμου και η πίεση που ασκείς, σε
να πειράξεις λίγο το τιμόνι (υπάρχουν αλλά όχι προδιαθέτουν ότι θα υπάρξει κάποια πιο απότο-
στο δικό μας αυτοκίνητο). Δεν επαληθεύεται αυτό μη αντίδραση. Η ανάρτηση δεν είναι πολύ σφι-
όμως. Το τιμόνι βαραίνει πολύ ισορροπημένα όσο κτή ωστόσο όλες οι ταλαντώσεις και οι κλίσεις
αυξάνεται η ταχύτητα, είναι πολύ σίγουρο στον ελέγχονται εξαιρετικά και βοηθούν το Golf να δι-
αυτοκινητόδρομο και σε δρόμο με στροφές είναι ατηρείται όσο το δυνατόν πιο ευθυγραμμισμένο
σούπερ αποτελεσματικό, χωρίς ποτέ να γίνεται το προς όλους τους άξονες. Μεγάλη η σιγουριά που
44
#week-11-20.indd 44 13/3/2020 1:53:37