Page 43 - Weekly 2020_03_16
P. 43

TEST         Nέο VW Golf 8
                                                                   1,5 eTSI 150 PS
                                                       l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

               ναι να μαζεύεται ενέργεια από το φρενάρισμα,  ταξίδι θα δείτε συχνά ότι, μόλις πάτε να σηκώ-
               να μπορεί ο κινητήρας να απεμπλέκεται και να  σετε λίγο το πόδι από το γκάζι, το μοτέρ σβήνει
               σβήνει εν κινήσει όποτε αυτό είναι εφικτό και  και το στροφόμετρο πέφτει στο μηδέν, μαζί φυ-
               ένα κομμάτι της δύναμης από το ηλεκτρικό μο- σικά με τη στιγμιαία κατανάλωση. Η επαναφο-
               τεράκι να γυρίζει στο θερμικό για υποστήριξη.  ρά είναι αντιληπτή κυρίως ηχητικά και μπορεί
               Οπτικά, κάτω από το εμπρός καπό δε θα δεί- να θεωρηθεί αρκετά πολιτισμένη. Εντός πόλης,

               τε καμία διαφορά, ενώ εμπρός από το κάθισμα  με το άφημα του γκαζιού η ανάκτηση της ενέρ-
               του συνοδηγού θα προσέξετε το μεταλλικό κα- γειας είναι επίσης αισθητή καθώς επιβραδύνει
               πάκι της νέας μπαταρίας. Αρκετά με τις προδι- το όχημα έντονα. ΄Όχι σαν ηλεκτρικό, αλλά σί-
               αγραφές όμως: αυτό που εισπράττει ο οδηγός  γουρα πολύ δυναμικά για mild hybrid. To DSG
               είναι,  ότι  πρόκειται  για  ήσυχο  σύνολο  με  με- επίσης μοιάζει να έχει ως πρώτο στόχο την άνε-
               γάλα αποθέματα δύναμης. Έχει σχεδόν εκλεί- ση  και  τη  χαμηλή  κατανάλωση.  Στην  επιλογή
               ψει μια σχετική τραχύτητα που υπήρχε στις χα- «S» γίνεται πιο ζωηρό και η διάθεση του οδη-
               μηλές στροφές ενώ το εύρος λειτουργίας είναι  γού βοηθιέται και από τα χειριστήρια πίσω από
               ευχάριστα πλατύ. Είναι απόλυτη προτεραιότη- το τιμόνι. Οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές ως απόρ-
               τα  του  συστήματος  να  σβήνει  το  βενζινοκινη- ροια και της ηλεκτρικής βοήθειας η οποία δίνει

               τήρα όσο πιο συχνά μπορεί και εν κινήσει. Σε  γραμμικότητα και γεμίζει πολλά κενά.





























                                                                                                Πολύ αυξημένα είναι τα
                                                                                                 περιθώρια πρόσφυσης
                                                                                                           στο νέο Golf.
                                                                                                  Αντιστέκεται σθεναρά
                                                                                                   στις κλίσεις, χωρίς να
                                                                                                  καταφεύγει σε σφικτή
                                                                                                 ρύθμιση της ανάρτησης
                                                                                                       για να το πετύχει.
               Στο δρόμο: Εξαιρετική αποτελεσματικότητα – μοναδική ησυχία


                 Να ξεκινήσουμε από το ότι δεν είναι εντελώς  Golf; Iσχύει αυτό, όμως ταυτόχρονα οι Γερμανοί
               καινούρια η γεύση που αφήνει στον οδηγό το νέο  έχουν  βρει  περιθώρια,  να  βελτιστοποιήσουν  τα



                                                    43




          #week-11-20.indd   43                                                                                   13/3/2020   1:53:30
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48