Page 80 - Weekly 2020_03_16
P. 80
Πως λειτουργεί το
TECH Hyundai Kona Hybrid
Η μπαταρία υψηλής τάσης και οι καταστάσεις λειτουργίας
Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι πολυμερών ιό- του οχήματος είναι 3. Αμιγώς ηλεκτρική λειτουρ-
ντων λιθίου με ονομαστική τάση 240V και 1.56 γία για μικρή απόσταση κάτω των 5 χιλιομέτρων,
kWh χωρητικότητα. Η μέγιστη αποδιδόμενη ισχύς συνδυασμένη λειτουργία και αμιγώς θερμική. Εί-
της είναι 42 kW, κάτι που σημαίνει ότι καλύπτο- ναι σαφές αν και δεν αναφέρεται από το εργο-
νται πλήρως οι ανάγκες του ηλεκτροκινητήρα, στάσιο, ότι στο κιβώτιο θα πρέπει να υπάρχει και
ενώ είναι ταχείας φόρτισης-εκφόρτισης, κάτι ιδι- ένας τρίτος συμπλέκτης προκειμένου να αποκό-
αίτερα σημαντικό με προεκτάσεις και στην ανα- πτεται ο θερμικός κινητήρας από την μετάδοση
γεννητική πέδηση. Οι καταστάσεις λειτουργίας κατά την αμιγώς ηλεκτρική κατάσταση κίνησης.
Η μπαταρία υψηλής
τάσης. Τα υβριδικά αυτοκίνητα
διαχωρίζονται σε 2
κατηγορίες εν γένει. Αυτά που
δέχονται φόρτιση από το ηλεκτρικό
δίκτυο και αυτά που φορτίζονται
αναγεννητικά. Το Hyundai Kona
Hybrid φορτίζεται αναγεννητικά όμως
είναι τεχνολογικά ανώτερο από τα
Η κατάσταση λειτουργίας στον ήπια υβριδικά των 48V.
πίνακα οργάνων.
Επιμέρους τεχνικά
Το πλαίσιο του Kona βασίζεται σε αυτό που η εκ μέρους του πλαισίου. Το δε βάρος του οχήμα-
Hyundai ονομάζει «Superstructure». Αυτό ση- τος κυμαίνεται μεταξύ 1.376-1.453 κιλών ανα-
μαίνει ότι είναι σε ποσοστό άνω του 50% κατα- λόγως εξοπλισμού, χωρίς τον οδηγό.
σκευασμένο με ατσάλι πολύ υψηλής αντοχής, Σε ότι αφορά την ανάρτηση, αυτή είναι πλήρως
τυπικά άνω των 550 MPa ανθιστάμενης πίεσης,
αλλά βεβαίως σε
στρατηγικά ση- Το πλαίσιο
μεία του αμαξώ- του Hyundai Kona.
ματος, προφανώς
υφίστανται ακόμα
ισχυρότεροι χάλυ-
βες. Όλα αυτά με-
ταφράζονται σε πο-
λύ υψηλή ακαμψία,
και καλύτερη συ-
μπεριφορά σε NVH
80
#week-11-20.indd 80 13/3/2020 1:58:59