Page 81 - Weekly 2020_03_16
P. 81
Πως λειτουργεί το
TECH Hyundai Kona Hybrid
ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς. Η εμπρός
αποτελείται από τυπικά γόνατα McPherson με
ψαλίδια βάσης για την κατώτερη άρθρωση των
τροχών, ενώ πίσω υπάρχει ένας άξονας πολλα-
πλών (τριών) συνδέσμων καθιστώντας το Kona
Hybrid, το μοναδικό προσθιοκίνητο Kona με ανε-
ξάρτητη πίσω ανάρτηση.
Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Συμπεράσματα - Επιδόσεις
Το Hyundai Kona Hybrid αποτελεί τον καλύτε- ση. Αναφορικά με τις επιδόσεις, η Hyundai δίνει
ρο τύπο υβριδικού οχήματος εξ’αυτών που δεν ένα άκρως συντηρητικό 11,2 δλ. για το σπριντ
μπαίνουν στην πρίζα, μιας και ο βαθμός υβριδο- 0-100 (10,4 δλ. έχουμε μετρήσει εμείς) ενώ με
ποίησής του είναι σαφώς ανώτερος από ενός 48V την συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα, δεν υπάρχει
υβριδικού. Η τεχνολογική κίνηση ματ θα λέγα- καμιά αμφιβολία ότι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις,
με πως είναι η ύπαρξη κιβωτίου διπλού συμπλέ- αυτές που πραγματικά έχουν σημασία για τον μέ-
κτη, κάτι που στα υβριδικά οχήματα του τύπου, σο οδηγό, είναι σαφώς ανώτερες από αντίστοι-
δεν συναντάται ιδιαίτερα μιας και τα περισσότερα χης ισχύος θερμικά οχήματα (σ.σ. συγκεκριμένα
διαθέτουν παραλλαγή του συνεχώς μεταβαλλό- το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται
μενων σχέσεων κιβώτιο. Αυτό δίνει μια υπεροχή σε 5,5 και 7,4 δλ. αντίστοιχα). Τέλος, η τελική τα-
στο Kona, τουλάχιστον σε ότι αφορά την μετάδο- χύτητα είναι στα 160 χλμ./ώρα. n
Το Hyundai Kona
Hybrid.
81
#week-11-20.indd 81 13/3/2020 1:59:04