Page 10 - #DAILY 5-4-19
P. 10

TEST                    Opel Insignia GS


                                1,5T 140PS
        l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Για... καλοφαγάδες!




























       Τεράστιο αυτοκίνητο, εσωτερικό που κινείται  μεγάλο χάτσμπακ σχήμα της Opel. Oι μαύρες, στιλ-

       στις παρυφές του premium, επίκαιρος                  πνές ζάντες, τα φιμέ τζάμια και οι σχετικές επιγρα-
       κινητήρας 1,5 λίτρων με τούρμπο και τιμή             φές μέσα κι έξω, τονίζουν τον επετειακό χαρακτή-

       22.000 ευρώ. Το Insignia Grand Sport                 ρα της έκδοσης.
                                                              Ο  εξοπλισμός  είναι  επίσης  πλούσιος,  ειδικά  σε
       είναι ένα ολοκληρωμένο και πληθωρικό                 ό,τι αφορά τα συστήματα ασφάλειας όπου διαθέτει
       αυτοκίνητο. To θέμα είναι τι «τρώει» ο               μεγάλη δέσμη μέτρων με επίκεντρο το Opel Eye και

       κόσμος αυτήν την περίοδο;                            τη σχετική κάμερα και ακόμα, τη διατήρηση λωρί-

              ύο  χρόνια  είναι  στην  αγορά  το  Ιnsignia   δας κυκλοφορίας, την προειδοποίηση επικείμενης
              Grand Sport όμως τώρα έφτασε η στιγμή         σύγκρουσης με λειτουργία περιορισμού της έντα-
       Δνα γνωρίσουμε από κοντά τη βασική εκδο-             σης, το αυτόματο φρένο με αναγνώριση πεζών, την
       χή από πλευράς κινητήρα. Ο κυβισμός παραμένει        αναγνώριση οδικών σημάτων κ.α.. Μάλιστα με μό-
       στα 1,5 λίτρα αλλά η ισχύς είναι 140 ίπποι αντί για   λις 1.000 ευρώ επιπλέον μπορείτε να ζητήσετε το
       165 που έχει η αμέσως ισχυρότερη εκδοχή.             έξτρα πακέτα βοηθημάτων το οποίο προσθέτει ένα
        Η δοκιμή όμως είναι μια ευκαιρία να δούμε ξα-       πιο έξυπνο cruise control με κάποιες «αυτονομίες»

       νά το γενναιόδωρο από πλευράς διαστάσεων αμά-        ενώ ανεβάζει επίπεδο απόδοσης και στα υπόλοι-
       ξωμα (μήκος στα 4,89 μέτρα), να αξιολογήσουμε        πα συστήματα προσθέτοντας και ραντάρ. Η τιμή εί-
       εκ νέου τη σχεδιαστική ταυτότητα με τις λιτές, κα-   ναι 22.000 ευρώ οπότε το ζήτημα δεν είναι αν είναι
       θαρές γραμμές και να σημειώσουμε τις σπορ ανα-       καλή και ανταγωνιστική στην κατηγορία των μεσαί-
       λογίες που έχει ένα σχήμα αμαξώματος το οποίο τα     ων σεντάν, όσο αν θα σταθεί καλά δίπλα στα SUV
       τελευταία χρόνια θεωρείται –όχι πάντα δίκαια- βα-    που είναι hot και εί-
       ρετό και απρόσωπο.                                   ναι –ακόμα πιο σημα-            Η συνέχεια

        Γνωρίζουμε  επίσης  και  την  εξοπλιστική  γραμμή   ντικό-  και  ειδίκευση     μετά τη διαφήμιση
       «120 Edition» προσαρμοσμένη αυτήν τη φορά στο        της Opel.                    που ακολουθεί


                                                                            10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15