Page 15 - #DAILY 5-4-19
P. 15

NONPAPER
                                                 *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
        μας παρουσίασαν ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά 16
        νέα ηλεκτρικά μοντέλα Ford, υβριδικά ή αμιγώς
        ηλεκτρικά, τα οποία θα κάνουν τις τεχνολογίες
        αυτές πιο προσιτές στο ευρύ κοινό.
          Από αυτά όμως θα αναφερθούμε σε 3: Αρχι-
        κά στο Kuga που θα είναι διαθέσιμο σε Plug-in,
        σε Hybrid και σε mild-hybrid και το αναφέρουμε
        γιατί αποδεικνύει ότι η απολαυστική και fun to
        drive, μάρκα Ford μπαίνει με τα «μπούνια» στα

        υβριδικά. Τα άλλα δύο είναι το Fiesta & το Focus
        τα οποία αμφότερα θα είναι επίσης και υβριδι-
        κά. Συγκεκριμένα, ο 1,0 Ecoboost θα αποκτή-
        σει ένα δευτερεύον ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt,
        μια extra μπαταρία λιθίου, ένα μικρό ηλεκτρικό        τρανή  απόδειξη  πως  τα  υβριδικά  αυτοκίνητα
        μοτέρ και μεγαλύτερο τούρμπο. Έτσι, η ιπποδύ-         εκτός από οικονομικά μπορούν να είναι σβέλτα
        ναμη εκτοξεύεται στα 155 άλογα και η ροπή στα         και απολαυστικά στο δρόμο.
        240 Nm.                                                Και πάλι όμως, κακά τα ψέματα, οι κατασκευ-

                                                              αστές δεν φτιάχνουν υβριδικά για να πουλάνε
                                                              μόνο επιδόσεις και οδηγική απόλαυση. Τα υβρι-
                                                              δικά φτιάχνονται για να πέφτουν  η κατανάλω-
                                                              ση και οι ρύποι.
                                                                Και από την άλλη, οι αγοραστές δεν τα αγορά-
                                                              ζουν για τις επιδόσεις, αλλά για την οικονομία.
                                                              Την οποία για να την επιτύχεις μάλιστα, πρέπει να
                                                              πηγαίνεις με το ρυθμό τους. Πρέπει δηλαδή να

                                                              ξέρεις να οδηγείς υβριδικό, γιατί αυτό έχει συ-
                                                              γκεκριμένο τρόπο οδηγησης, όπως θα διαβάσε-
                                                              τε εδώ…  Αν πηγαίνεις «τάπα» παντού και πάντα
                                                              με ένα υβριδικό, το όφελος είναι… μηδενικό. Αν
                                                              όμως πας με τα νερά του, τότε θα δεις στο trip
          «Γιατί το κάνατε αυτό, ποια η στρατηγική σας;»      νούμερα  ασύλληπτα  χαμηλά.  Εμείς  στις  μετρή-
        ρωτήσαμε τους ανθρώπους του μπλε οβάλ και             σεις του AutoΤρίτη έχουμε σημειώσει με
        η απάντηση που πήραμε ήταν εν συντομία: Γιατί         την νέα υβριδική Corolla μέση κατανά-
        η κατανάλωση θα είναι 4,7 λτ./100 χλμ. και στο        λωση ακόμη και 3,6 λτ./100 χλμ. n
        δρόμο τα ήδη απολαυστικά μας μοντέλα θα γί-

        νουν ακόμη πιο απολαυστικά. Θα έχουν περισ-              Άρα η ερώτηση είναι απλή. Εσείς για ποιο λόγο
        σότερη δύναμη, θα είναι πιο γεμάτα από χαμη-           θα αγοράζατε υβριδικό; Για το προφανές, δηλαδή
        λά και κάθε φορά που θα χρειάζεσαι extra boost         την χαμηλή κατανάλωση, ή για το «αναπάντεχο»,
        θα αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας.                    δηλαδή τις σβέλτες επιδόσεις χωρίς πάλι όμως να
          Τα  παραπάνω  δύο  παραδείγματα  αποτελούν                         καις πολλά; Τι λέτε;


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                             15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20