Page 12 - #DAILY 5-4-19
P. 12
TEST Opel Insignia GS
1,5T 140PS
Κινητήρας-Επιδόσεις: «Βενζίνη, αγάπη μου!»
Η στιλάτη οροφή δεν έρχεται
Εξοπλισμός - τιμή χωρίς κάποιες θυσίες για τα
ESP l κεφάλια των πίσω επιβατών.
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος l Οι υπόλοιπες μετρήσεις πάντως
Αερόσακοι 6 αποτυπώνουν εξαιρετική
Ηλ. παράθυρα Ε/Π l/l ευρυχωρία.
Κεντρικό κλείδωμα l
Ηλεκτρικοί καθρέπτες l ση χωρίς να νιώθει ότι του λείπει
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού l κάτι. Από πλευράς κατανάλωσης η
Air Condition l (A/C) μέση τιμή είναι απόλυτα διαχειρί-
Ηχοσύστημα/Οθόνη l/l (αφής με Navi)
Cruise control l Στα «χαρτιά» οι σιμη ωστόσο είναι ελαφρώς υψηλότερη από ότι στην
Ζάντες αλουμινίου l 140 ίπποι μπορεί εκδοχή των 165 ίππων, προφανώς διότι η δεύτερη
Προβολείς ομίχλης l αποδίδει λίγο πιο εύκολα τη δύναμή της.
Φώτα ημέρας l να μην προδια-
Εγγύηση μηχανικών μερών 5 έτη θέτουν για σπορ
l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
επιδόσεις όταν
Έκδοση 120 Edition
Τιμή από (ευρώ) 22.000 συνδυάζονται με
ένα αμάξωμα τό-
σο… ανεπτυγμένο όσο αυτό του Insignia, ωστόσο
στην πράξη η εικόνα είναι διαφορετική. Το εν λόγω
υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ ξεπερνά σχετικά γρή-
γορα μια πρώτη υστέρηση που έχει στις χαμηλές
στροφές και αναπτύσσει πολύ ικανές ποσότητες δύ-
ναμης για ευχάριστες εκκινήσεις. Η δε ροπή είναι Στα όρια του pre-
επίσης πλούσια και έρχεται στα ίσια μάλιστα με την mium βρίσκεται Τεχνικά χαρακτηριστικά
τιμή που αναφέρει η Opel και για την έκδοση των η εικόνα στο Κινητήρας
165 ίππων, με μια ελάχιστη αλλαγή στο εύρος από- εσωτερικό Κυβισμός (κ.εκ.) 1.490
του Insignia:
δοσης (στη μεγάλη έκδοση το ονομαστικό ωφέλιμο κομψή σχεδίαση Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
«παράθυρο» μένει ανοικτό έως και 400 σ.α.λ. πα- με εμφανή Τροφοδοσία Αμεσος Ψεκασμός+ turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
140/5.600
ραπάνω). Αυτό που θα εκτιμήσει κανείς είναι η ήσυ- χαρακτήρα «Opel», Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 250/2.000-4.100
NAI
χη λειτουργία, η γραμμικότητα στην απόδοση και ο προσεγμένα Start/Stop 1.441
υλικά, έμφαση στη
Βάρος (κιλά)*
ισορροπημένος χαρακτήρας. Ομολογουμένως δεν λεπτομέρεια και
υπάρχει κάποιο σπορτίφ ξέσπασμα από το μοτέρ, σεβαστός digital Eπιδόσεις
όμως όσο πιέζει ο οδηγός, τόσο θα αυξάνει η ώθη- χαρακτήρας. 210
9,2΄΄ Τελική ταχύτητα
Eξαιρετικό το (χλμ./ώρα)*
«0-100» που 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 8,1/10,0
πετυχαίνει το In- 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,7/13,6
signia με αυτό
το μοτέρ, καθώς Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
είναι κι ένα Μέση εργοστασιακή 5,5
«κλικ» καλύτερο Μέση δοκιμής 9,1
από της έκδοσης Ρεζερβουάρ (λτ.) 62
των 165 ίππων. Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 126
Στις ρεπρίζ
υστερεί ελάχιστα. *Εργοστασιακές μετρήσεις
12