Page 12 - #DAILY 5-4-19
P. 12

TEST        Opel Insignia GS
                                                           1,5T 140PS
        Κινητήρας-Επιδόσεις: «Βενζίνη, αγάπη μου!»

                                                                                Η στιλάτη οροφή δεν έρχεται
         Εξοπλισμός - τιμή                                                      χωρίς κάποιες θυσίες για τα

         ESP                           l                                        κεφάλια των πίσω επιβατών.
         Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος  l                                     Οι υπόλοιπες μετρήσεις πάντως
         Αερόσακοι                     6                                        αποτυπώνουν εξαιρετική
         Ηλ. παράθυρα Ε/Π            l/l                                        ευρυχωρία.
         Κεντρικό κλείδωμα             l
         Ηλεκτρικοί καθρέπτες          l                                        ση χωρίς να νιώθει ότι του λείπει
         Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού    l                                        κάτι. Από πλευράς κατανάλωσης η
         Air Condition            l (A/C)                                       μέση τιμή είναι απόλυτα διαχειρί-
         Ηχοσύστημα/Οθόνη l/l (αφής με Navi)
         Cruise control                l    Στα  «χαρτιά»  οι   σιμη ωστόσο είναι ελαφρώς υψηλότερη από ότι στην
         Ζάντες αλουμινίου             l  140  ίπποι  μπορεί   εκδοχή των 165 ίππων, προφανώς διότι η δεύτερη
         Προβολείς ομίχλης             l                       αποδίδει λίγο πιο εύκολα τη δύναμή της.
         Φώτα ημέρας                   l  να  μην  προδια-
         Εγγύηση μηχανικών μερών    5 έτη    θέτουν  για  σπορ
         l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
                                          επιδόσεις     όταν
         Έκδοση              120 Edition
         Τιμή από (ευρώ)        22.000    συνδυάζονται  με
                                          ένα  αμάξωμα  τό-
        σο… ανεπτυγμένο όσο αυτό του Insignia, ωστόσο
        στην πράξη η εικόνα είναι διαφορετική. Το εν λόγω
        υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ ξεπερνά σχετικά γρή-
        γορα  μια  πρώτη  υστέρηση  που  έχει  στις  χαμηλές
        στροφές και αναπτύσσει πολύ ικανές ποσότητες δύ-
        ναμης για ευχάριστες εκκινήσεις. Η δε ροπή είναι      Στα όρια του pre-

        επίσης πλούσια και έρχεται στα ίσια μάλιστα με την    mium βρίσκεται      Τεχνικά χαρακτηριστικά
        τιμή που αναφέρει η Opel και για την έκδοση των       η εικόνα στο        Κινητήρας
        165 ίππων, με μια ελάχιστη αλλαγή στο εύρος από-      εσωτερικό           Κυβισμός (κ.εκ.)          1.490
                                                              του Insignia:
        δοσης (στη μεγάλη έκδοση το ονομαστικό ωφέλιμο        κομψή σχεδίαση      Κύλινδροι/Βαλβίδες   4 σε σειρά/16
        «παράθυρο» μένει ανοικτό έως και 400 σ.α.λ. πα-       με εμφανή           Τροφοδοσία  Αμεσος Ψεκασμός+ turbo
                                                                                  Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
                                                                                                        140/5.600
        ραπάνω). Αυτό που θα εκτιμήσει κανείς είναι η ήσυ-    χαρακτήρα «Opel»,   Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*  250/2.000-4.100
                                                                                                              NAI
        χη λειτουργία, η γραμμικότητα στην απόδοση και ο      προσεγμένα          Start/Stop                1.441
                                                              υλικά, έμφαση στη
                                                                                  Βάρος (κιλά)*
        ισορροπημένος  χαρακτήρας.  Ομολογουμένως  δεν        λεπτομέρεια και
        υπάρχει  κάποιο  σπορτίφ  ξέσπασμα  από  το  μοτέρ,   σεβαστός digital                            Eπιδόσεις
        όμως όσο πιέζει ο οδηγός, τόσο θα αυξάνει η ώθη-      χαρακτήρας.                                  210

                                                                                              9,2΄΄   Τελική ταχύτητα
             Eξαιρετικό το                                                                              (χλμ./ώρα)*
              «0-100» που                                                         60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 8,1/10,0
         πετυχαίνει το In-                                                        80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.)  10,7/13,6
            signia με αυτό
          το μοτέρ, καθώς                                                         Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
               είναι κι ένα                                                       Μέση εργοστασιακή           5,5
         «κλικ» καλύτερο                                                          Μέση δοκιμής                9,1
         από της έκδοσης                                                          Ρεζερβουάρ (λτ.)             62
           των 165 ίππων.                                                          Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   126
               Στις ρεπρίζ
         υστερεί ελάχιστα.                                                                    *Εργοστασιακές μετρήσεις


                                                                            12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17