Page 13 - #DAILY 5-4-19
P. 13
TEST Opel Insignia GS
1,5T 140PS
Στο δρόμο: Άνετο, σίγουρο και ταξιδιάρικο
Η εντύπωση που άφησε ο κινητήρας βρίσκει συ- σεβαστή ευελιξία, καλός έλεγχος με το τιμόνι και
νέχεια και στην οδική συμπεριφορά. Χωρίς να γί- σίγουρα εύκολη εκτέλεση των εντολών του οδη-
νεται σπορτίφ ή απόλυτο, το Insignia μπορεί να γού ακόμα κι όταν αυτές ξεφεύγουν λίγο από το
κουβαλήσει πολλή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Εκ- τυπικό οικογενειακό προφίλ. Η άνεση πάντως πα-
μεταλλεύεται άριστα τα μεγάλα μετατρόχια που ραμένει το πρώτο προσόν, μαζί με την ευθυβο-
του εξασφαλίζουν μια ακλόνητη βάση, γεγονός λία στον αυτοκινητόδρομο και την αίσθηση ότι το
που βοηθά και τη συγκράτηση των κλίσεων χωρίς Insignia δεν είναι τόσο βαρύ όσο σε έχει κάνει η
να πρέπει η Opel να καταφύγει σε σκληρές ρυθ- εξωτερική εμφάνιση να πιστέψεις. Πολύ καλά και
μίσεις σε αμορτισέρ και ελατήρια. Υπάρχει λοιπόν τα φρένα, κλασικά ως Opel. n
Οι διαστάσεις
είναι μεγάλες, Η άποψή μας
η ορατότητα Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι Κλασικές αρετές της Opel ενσωματώνει το
προς τα πίσω
θέλει μια Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Insignia: σούπερ μπερλίνα για… «καλοφαγάδες»
εξοικείωση, Πίσω ανάρτηση Tεσσάρων συνδέσμων θα έλεγε κανείς, με προσμίξεις στοιχείων από την
ωστόσο ακόμα Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι κουπέ κλάση (με αυτήν την οροφή περιμένεις εύ-
και όταν Πίσω φρένα Δίσκοι κολα να δεις παράθυρα χωρίς πλαίσιο κλπ) κι
ο ρυθμός 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,2
κίνησης ανέβει, Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική έναν καλό κινητήρα. Το ερώτημα δεν είναι αν αξί-
το Insig- Στροφές τιμονιού 2,6 ζει κανείς να αγοράσει Insignia, η αξία του είναι
nia είναι ένας Κύκλος στροφής (μ.) 11,1 δεδομένη, αλλά περισσότερο αν σε αυτά τα χρή-
Θόρυβος με 5η/6η στα
αρκετά καλός 100/120 χλμ./ώρα (db) 68,1/70,4
«χορευτής», Διάσταση ελαστικών ματα θα υπερισχύσει η αγάπη και η τάση προς τα
αν και δοκιμής 215/50 R17 SUV.
σωματώδης.
13