Page 13 - #DAILY 5-4-19
P. 13

TEST       Opel Insignia GS
                                                          1,5T 140PS

        Στο δρόμο: Άνετο, σίγουρο και ταξιδιάρικο

          Η εντύπωση που άφησε ο κινητήρας βρίσκει συ- σεβαστή ευελιξία, καλός έλεγχος με το τιμόνι και
        νέχεια και στην οδική συμπεριφορά. Χωρίς να γί- σίγουρα εύκολη εκτέλεση των εντολών του οδη-
        νεται  σπορτίφ  ή  απόλυτο,  το  Insignia  μπορεί  να  γού ακόμα κι όταν αυτές ξεφεύγουν λίγο από το
        κουβαλήσει πολλή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Εκ- τυπικό οικογενειακό προφίλ. Η άνεση πάντως πα-
        μεταλλεύεται  άριστα  τα  μεγάλα  μετατρόχια  που  ραμένει  το  πρώτο  προσόν,  μαζί  με  την  ευθυβο-
        του  εξασφαλίζουν  μια  ακλόνητη  βάση,  γεγονός  λία στον αυτοκινητόδρομο και την αίσθηση ότι το

        που βοηθά και τη συγκράτηση των κλίσεων χωρίς  Insignia δεν είναι τόσο βαρύ όσο σε έχει κάνει η
        να πρέπει η Opel να καταφύγει σε σκληρές ρυθ- εξωτερική εμφάνιση να πιστέψεις. Πολύ καλά και
        μίσεις σε αμορτισέρ και ελατήρια. Υπάρχει λοιπόν  τα φρένα, κλασικά ως Opel. n









































        Οι διαστάσεις
        είναι μεγάλες,                                         Η άποψή μας
        η ορατότητα        Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι              Κλασικές  αρετές  της  Opel  ενσωματώνει  το
        προς τα πίσω
        θέλει μια           Εμπρός ανάρτηση  Γόνατα ΜακΦέρσον  Insignia: σούπερ μπερλίνα για… «καλοφαγάδες»
        εξοικείωση,         Πίσω ανάρτηση  Tεσσάρων συνδέσμων   θα έλεγε κανείς, με προσμίξεις στοιχείων από την
        ωστόσο ακόμα        Εμπρός φρένα         Αερ. Δίσκοι   κουπέ κλάση (με αυτήν την οροφή περιμένεις εύ-
        και όταν            Πίσω φρένα               Δίσκοι    κολα  να  δεις  παράθυρα  χωρίς  πλαίσιο  κλπ)  κι
        ο ρυθμός            100-0 χλμ./ώρα (μ.)       37,2
        κίνησης ανέβει,     Υποβοήθηση τιμονιού    Ηλεκτρική   έναν καλό κινητήρα. Το ερώτημα δεν είναι αν αξί-
        το Insig-           Στροφές τιμονιού           2,6     ζει κανείς να αγοράσει Insignia, η αξία του είναι
        nia είναι ένας      Κύκλος στροφής (μ.)       11,1     δεδομένη, αλλά περισσότερο αν σε αυτά τα χρή-
                            Θόρυβος με 5η/6η στα
        αρκετά καλός        100/120 χλμ./ώρα (db)   68,1/70,4
        «χορευτής»,         Διάσταση ελαστικών                 ματα θα υπερισχύσει η αγάπη και η τάση προς τα
        αν και              δοκιμής             215/50 R17     SUV.
        σωματώδης.

                                             13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18