Page 9 - Daily 2019_08_28
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ













                                                                                                    Το 48V
                                                                                                    diesel-hybrid
                                                                                                    σύστημα της
                                                                                                    Hyundai.













           πόν επειδή ούτως ή άλλως δημιουργεί (λιγότερο  σμό και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές, ειδικά στη
           ή περισσότερο) πιο οικονομικές προτάσεις και οι  δεύτερη περίπτωση. Και πάλι όμως βλέπουμε ότι,
           εταιρείες προτιμούν να ασχοληθούν με εκδόσεις  η εφαρμογή έγινε σε μικρομεσαίο SUV και όχι σε

           από τις οποίες έχουν περιθώρια να κόψουν κατα- κάποιο μικρότερο όχημα.
           νάλωση. Επίσης, η υψηλή ροπή των ντίζελ μειώ-          Ποιες είναι όμως οι συνθήκες οι οποίες επιτρέ-
           νει της ανάγκες για τη βοήθεια που έρχεται να κα- πουν στις εταιρείες να βλέπουν πιο ζεστά τέτοιες
           ταθέσει ο εκάστοτε ηλεκτροκινητήρας και χάνεται  προτάσεις στις μέρες μας; Όλα ξεκινούν από το
           άλλο ένα κίνητρο.                                     κόστος και την εξέλιξη της τεχνολογίας. Το ηλε-
                                                                 κτρικό δίκτυο 48V είναι αυτό που έχει αλλάξει τα
                                                                 δεδομένα.
                                                                  Η τόσο υψηλή τάση επιτρέπει στις εταιρείες να
                                                                 φτιάξουν ηλεκτρικές μονάδες με αισθητά μικρότε-
                                                                 ρες μπαταρίες από ότι ίσχυε για παλιότερα υβριδι-

                                                                 κά μοντέλα ή για ό,τι θα περίμενε κανείς για ένα
                                                                 υβριδικό SUV. Αυτό αμέσως συγκρατεί το κόστος
                                                                 χαμηλά και είναι κρίσιμο διότι ούτως ή άλλως μια
                                                                 υβριδική προσπάθεια συνεπάγεται εξ`ορισμού αυ-
                                                                 ξημένο κόστος γύρω στο 15% χοντρικά. Επίσης, η
            Τώρα  τελευταία  όμως  αρχίζουν  και  εμφανίζο- ανάκτησης ενέργειας από τα φρένα γίνεται πλέον
           νται κι άλλες προτάσεις με αντικείμενο το υβριδι- πολύ πιο αποτελεσματικά και αυτό επίσης βοηθά
           κό ντίζελ και μάλιστα σε χαμηλά επίπεδα τιμής, όχι  στην καλύτερη διαχείριση των ηλεκτρικών πόρων.

           στο αμιγές premium κομμάτι της αγοράς δηλαδή.  Ρίχνοντας λοιπόν το κόστος στο ηλεκτρικό σκέλος
           Το παράδειγμα είναι το Hyundai Tucson και το Kia  της εξίσωσης, το υβριδικό ντίζελ δείχνει ότι απο-
           Sportage τα οποία τόλμησαν αυτόν τον συνδυα- κτά ξανά νόημα. n


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14