Page 8 - Daily 2019_08_28
P. 8
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Γιατί σπανίζει το υβριδικό Κοινοποίηση
με ντίζελ; Σχόλια
Πετρελαιοκινητήρας
μαζί με ηλεκτρικό
μοτέρ, μοιάζει με
έναν παραδεισένιο
γάμο επιδόσεων
και οικονομίας.
Παρ`όλα αυτά δεν
είχε από την αρχή
μεγάλο ενδιαφέρον
για τις εταιρείες.
Γιατί; Και γιατί αυτό
δείχνει να αλλάζει
τώρα;
τη θεωρία ακούγεται σαν τον καλύτερο συν- στοιχη έκδοση (όπως και για τη C-Class).
δυασμό που μπορεί να έχει κανείς: πετρελαι- Αυτό που εμποδίζει την επέκτασης αυτής της φι-
Σοκινητήρας μαζί με ηλεκτρικό μοτέρ. Χαμη- λοσοφίας είναι περίπου ότι γινόταν και με τα πρώ-
λή κατανάλωση και δύναμη από το ροπάτο θερμικό τα υβριδικά βενζίνης στα τέλη της δεκαετίας του
μοτέρ και από δίπλα να έρχονται ηλεκτρικές βοή- ’90 και αρχές του 2000. Οι περισσότερες εφαρ-
θειες για τις επιδόσεις αλλά και για τον περιορισμό μογές τότε γίνονταν στα SUV ή σε μεγάλα οχήμα-
της κατανάλωσης. Όλα μοιάζουν ειδυλλιακά, αλλά τα γενικά και οι εταιρείες απαντούσαν ότι ο λόγος
το ρομάντσο δεν έχει προχωρήσει. Το είχε ψάξει η ήταν ότι εκεί υπάρχουν τα περιθώρια να μειώσει
Peugeot με την πρώτη γενιά του 3008 και το σύστη- κανείς την κατανάλωση καυσίμου. Το ντίζελ λοι-
μα Hybrid4 αλλά δεν το συνέχισε. Η Mercedes το
πιστεύει πιο πολύ και είχε κάνει μια αρχή το 2011 Εσείς τι λέτε; Πώς σας φαίνεται η ιδέα ενός
με την E-Class, για την οποία ακόμη διατηρεί αντί- υβριδικού με ντίζελ κινητήρα; Υπάρχει λογική;
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
8