Page 8 - Daily 2019_08_28
P. 8

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Γιατί σπανίζει το υβριδικό                                                                 Κοινοποίηση



           με ντίζελ;                                                                                       Σχόλια








           Πετρελαιοκινητήρας
           μαζί με ηλεκτρικό

           μοτέρ, μοιάζει με
           έναν παραδεισένιο

           γάμο επιδόσεων
           και οικονομίας.
           Παρ`όλα αυτά δεν

           είχε από την αρχή
           μεγάλο ενδιαφέρον

           για τις εταιρείες.
           Γιατί; Και γιατί αυτό
           δείχνει να αλλάζει

           τώρα;





                 τη θεωρία ακούγεται σαν τον καλύτερο συν- στοιχη έκδοση (όπως και για τη C-Class).
                 δυασμό που μπορεί να έχει κανείς: πετρελαι-      Αυτό που εμποδίζει την επέκτασης αυτής της φι-
           Σοκινητήρας μαζί με ηλεκτρικό μοτέρ. Χαμη- λοσοφίας είναι περίπου ότι γινόταν και με τα πρώ-
           λή κατανάλωση και δύναμη από το ροπάτο θερμικό  τα υβριδικά βενζίνης στα τέλη της δεκαετίας του
           μοτέρ και από δίπλα να έρχονται ηλεκτρικές βοή- ’90 και αρχές του 2000. Οι περισσότερες εφαρ-
           θειες για τις επιδόσεις αλλά και για τον περιορισμό  μογές τότε γίνονταν στα SUV ή σε μεγάλα οχήμα-
           της κατανάλωσης. Όλα μοιάζουν ειδυλλιακά, αλλά  τα γενικά και οι εταιρείες απαντούσαν ότι ο λόγος

           το ρομάντσο δεν έχει προχωρήσει. Το είχε ψάξει η  ήταν ότι εκεί υπάρχουν τα περιθώρια να μειώσει
           Peugeot με την πρώτη γενιά του 3008 και το σύστη- κανείς την κατανάλωση καυσίμου. Το ντίζελ λοι-
           μα Hybrid4 αλλά δεν το συνέχισε. Η Mercedes το
           πιστεύει πιο πολύ και είχε κάνει μια αρχή το 2011          Εσείς τι λέτε; Πώς σας φαίνεται η ιδέα ενός
           με την E-Class, για την  οποία ακόμη διατηρεί αντί-     υβριδικού με ντίζελ κινητήρα; Υπάρχει λογική;



           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13