Page 6 - 10 2020 AFTER SALES
P. 6
AFTER SALES
Digital, ανέπαφες ,
after sales υπηρεσίες
Οι «ανέπαφες» διαδικασίες
τεχνικής εξυπηρέτησης
των µαρκών που πάντα
προ-ηγούνται, ξεχωρίζουν
(και κερδίζουν αυξηµένα
µερίδια προτίµησης-
ικανοποίησης), σήµερα
περιλαµβάνουν: από
παραλαβή αυτοκινήτου,
αποστολή εντολής εργασίας,
εκτίµηση, διαχείριση
κόστους, επισκευή,
παράδοση , αποστολή
παραστατικών ως και
πληρωµή, ΟΛΑ «ανέπαφα»!
ν ενδιαφέρεστε για αγορά καινούργιου Διαρκή σύνδεση (και έλεγχο) –µέσω έξυ-
αυτοκινήτου, στη διάθεσή σας, για να σας πνων εφαρµογών-µε το αγαπηµένο σας αυτο-
Αεξυπηρετήσουν χωρίς φυσική σας επιτόπια κίνητο. Από έλεγχο κατανάλωσης και ιστορικό δι-
παρουσία, βρίσκονται, οι καταρτισµένοι σύµβουλοι αδροµών του µέχρι υπενθυµίσεις και …ραντεβού
πωλήσεων τους. για service και όχι µόνον!
Αντίστοιχα, οι έµπειροι τεχνικοί σύµβουλοι τους, Δυνατότητα για κατ` οίκον παραλαβή και
είναι standby για οποιαδήποτε απορία σας, σχετικά παράδοση του οχήµατός τους προσφέροντας
µε την καλή λειτουργία ή συντήρηση του αυτοκι- ταυτόχρονα και την απολύµανση του.
νήτου σας καθώς και για οποιαδήποτε ανάγκη σας Μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου
ή παραγγελία σας για ανταλλακτικά της µάρκας. και µέσω των ηλεκτρονικών τους σελίδων
(sites), παρέχουν πληροφορίες για όλα τα αυτο-
Clean&Safety κίνητα της µάρκας που διαθέτουν.
και ανέπαφες υπηρεσίες Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε προιοντικό
έντυπο, οικονοµική προσφορά, παραγγελία ή δι-
Μεταξύ άλλων προσφέρουν:
6