Page 8 - 10 2020 AFTER SALES
P. 8
AFTER SALES
Σε τι διαφέρει
το μικρό
με το μεγάλο
service
Οι κατασκευαστές ορίζουν συγκεκριµένα διαστήµατα service στα οποία πρέπει
να ελεγχθούν ή/και αντικατασταθούν ορισµένα µέρη. Ποια είναι όµως αυτά γιατί πρέπει
να ακολουθούµε πιστά; Γιατί δεν πρέπει να παραµελούµε το service του αυτοκινήτου;
σωστή συντήρηση µπορεί να παραλείπε- αυτοκίνητο. Ασφαλώς, ο τελευταίος λόγος ανήκει
ται για εξοικονόµηση χρηµάτων, το αποτέ- στο εγχειρίδιο χρήσης και στους µηχανικούς των
Η λεσµα όµως τις περισσότερες φορές είναι η εξουσιοδοτηµένων συνεργείων που αναλαµβά-
µακροπρόθεσµη αύξηση των δαπανών λόγω βλα- νουν τη συντήρηση του οχήµατός σας.
βών που προκύπτουν από εργασίες που δεν έγιναν
την κατάλληλη στιγµή. Έχετε ακούσει περιπτώσεις Το μικρό Service
όπου η µη αντικατάσταση του ιµάντα χρονισµού µε Ξεκινάµε µε την προγραµµατισµένη ετήσια συντή-
ενδεικτικό κόστος τα 300 ευρώ, προκάλεσε σοβα- ρηση, γνωστή και ως «µικρό service», η οποία σύµ-
ρή ζηµιά στον κινητήρα µε το κόστος πολλές φορές φωνα µε τους περισσότερους κατασκευαστές πρέ-
να καθιστά την επισκευή µη συµφέρουσα; Υπάρχει πει να γίνεται µε τη συµπλήρωση ενός έτος ή των
βέβαια και η ακόµα χειρότερη περίπτωση όπου πα- 10.000 χιλιοµέτρων. Σε αυτή την περίπτωση, πέρα
ραλείπονται εργασίες που σχετίζονται µε την ασφά- από τον γενικό έλεγχο της κατάστασης του οχήµα-
λεια, όπως η συντήρηση του συστήµατος πέδησης τος, γίνεται αντικατάσταση λιπαντικού κινητήρα και
ή η αντικατάσταση των ελαστικών. φίλτρου λαδιού. Μπορεί να είναι µία ιδιαίτερα απλή
Σε αυτό το τεχνικό κείµενο θα αναλύσουµε τις και οικονοµική διαδικασία, αλλά είναι πολύ σηµαντι-
απαραίτητες εργασίες που θα πρέπει να γίνονται κή για την «υγεία» του και δεν πρέπει να την αναβά-
ώστε να ταξιδεύετε µε ένα ασφαλές και αξιόπιστο λουµε. Μεγάλη προσοχή δίνουµε στην απόσταση
8