Page 10 - 10 2020 AFTER SALES
P. 10

AFTER SALES

        Αfter sales υπηρεσίες επόμενης γενιάς!





        Οι πρωτοπόρες εταιρείες στον τοµέα των After Sales, που διακρίνονται και στους
        δείκτες ικανοποίησης κατόχου, ανταποκρίθηκαν αποτελεσµατικά στις αναδυόµενες
        ανάγκες των πελατών τους, δηµιουργώντας νέες καινοτόµες, digital και ανέπαφες

        υπηρεσίες εξυπηρέτησης, για την ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτησή τους.


















































                ντίληψη, αντίδραση, προσαρµογή, σχεδι- υπηρεσίες που αφορούν στον αυτοκίνητο.
                ασµός και εξέλιξη. Πέντε λέξεις που ξε-        Οι εταιρείες αντιλήφθηκαν γρήγορα τα νέα δε-
        Αχωρίζουν  τους  κορυφαίους  από  τους  δοµένα και αντέδρασαν αστραπιαία στις ανάγκες
        υπόλοιπους.  Πέντε  λέξεις-διαβατήριο  για  κάθε  των πελατών τους, προσαρµόζοντας τις υπηρεσί-

        εταιρεία, που θέλει να είναι µέρος της νέας επο- ες τους και σχεδιάζοντας νέες καινοτόµες. Έτσι
        χής.                                                  εξέλιξαν το σύνολο των υπηρεσιών της αγοράς
          Βγαίνοντας  από  µια  «περίεργη»  περίοδο  και  αυτοκινήτου,  προς  τον  υποψήφιο  αγοραστή  και
        επιστρέφοντας  στους  συνηθισµένους  ρυθµούς,  προς τον κάτοχο µοντέλου της µάρκας και τελι-
        όπου το αυτοκίνητό διαδραµατίζει ρόλο «συµµά- κά µετέτρεψαν ένα πρόβληµα σε ευκαιρία, ανα-
        χου» στις καθηµερινές υποχρεώσεις, θα ανακα- βαθµίζοντας τη συνολική εµπειρία εξυπηρέτησης
        λύψετε πως έχουν αλλάξει αρκετά γύρω από τις  και  κερδίζοντας  ακόµη  µεγαλύτερες  επιδόσεις


                                                            10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15