Page 15 - 10 2020 AFTER SALES
P. 15

AFTER SALES


        µένα και αντέδρασαν αστραπιαία στις ανάγκες των  δοµούνται και οι υπηρεσίες του αύριο. Οι εταιρεί-
        πελατών τους, προσαρµόζοντας τις υπηρεσίες τους  ες-ηγέτες που χαράζουν τη στρατηγική ξέρουν πο-
        και σχεδιάζοντας νέες καινοτόµες. Έτσι εξέλιξαν το  λύ καλά ότι οι digital παροχές, γλιτώνουν χρόνο και
        σύνολο  των  υπηρεσιών  της  αγοράς  αυτοκινήτου,  χρήµα στον πελάτη τους και προσθέτουν αξία στην
        προς τον υποψήφιο αγοραστή και προς τον κάτο- σχέση τους. Όλες (σχεδόν) µέσω του τηλεφωνικού
        χο µοντέλου της µάρκας και τελικά µετέτρεψαν ένα  τους κέντρου και µέσω των ηλεκτρονικών τους σε-
        πρόβληµα  σε  ευκαιρία,  αναβαθµίζοντας  τη  συνο- λίδων  (sites),  παρέχουν  πληροφορίες  για  όλα  τα

        λική εµπειρία εξυπηρέτησης και κερδίζοντας ακό- αυτοκίνητα της µάρκας που διαθέτουν.
        µη µεγαλύτερες επιδόσεις πιστότητας. Η νέα εποχή       Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε προιοντικό έντυ-
        του Service είναι εδώ!                                πο,  οικονοµική  προσφορά,  παραγγελία  ή  διεκπε-

        Το μέλλον των after sales                             ραιωτικό  έγγραφο,  που  θα  χρειαστείτε.  Αποστέλ-
                                                              λουν  ηλεκτρονικά  κάθε  παραστατικό  πώλησης.
        υπηρεσιών είναι ανέπαφο και                           Διεκπεραιώνουν,  αποµακρυσµένα,  χρηµατοδοτι-

        digital                                               κές συναλλαγές. Διαθέτουν δυνατότητες ηλεκτρο-

          Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή παί-       νικών πληρωµών µέσω κάρτας ή web banking. Σας
        ζει η τεχνολογία, µέσω της οποίας οι υπηρεσίες γί-    κλείνουν, µέσω ηλεκτρονικής πλατφόρµας, ραντε-
        νονται σε πιο digital -και χωρίς απαραίτητη φυσική    βού για test drive ή µε το τµήµα πωλήσεων ή συ-
        παρουσία- περιβάλλον. Και µπορεί τώρα να επιβάλ-      νεργείου. Σας ενηµερώνουν (τηλεφωνικά ή email)

        λεται για λόγους υγιεινής, η αποφυγή των κοινωνι-     σχετικά  µε  προσφορά,  παραγγελία  και  αποστολή
        κών επαφών, ωστόσο οι “ανέπαφες” (un-touchable)       ανταλλακτικών (όπου εσείς θελήσετε). Πλέον, ΟΛΑ
        υπηρεσίες, είναι ο πυλώνας πάνω στον οποίο οικο-      µπορούν να γίνουν «ανέπαφα»!

          Ανέπαφη αγορά αυτοκινήτου με 3 κλικ! Στο φέρνουν και στο σπίτι!


               ι  ψηφιακές  υπηρεσίες  ξεκινούν  από
          Οτην on-line αγορά αυτοκινήτου, µε τον
          υποψήφιο αγοραστή να µπορεί να ολοκλη-
          ρώσει τη διαδικασία αγοράς χωρίς να µε-

          τακινηθεί από το σπίτι του. Για παράδειγµα
          η  Kosmocar  (Audi-Skoda-VW)  µέσω  της
          on-line πλατφόρµας της,  εκθέτει σε πραγ-
          µατικό χρόνο τα διαθέσιµα ετοιµοπαράδο-
          τα αυτοκίνητα µε όλα τα απαραίτητα στοι-
          χεία, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα
          επιλογής για αγορά µετρητοίς ή µέσω χρη-

          µατοδότησης. Αντίστοιχα η Toyota σου δίνει
          τη δυνατότητα να διαµορφώσεις το µοντέλο
          που θες, να δώσεις την προκαταβολή ηλε-
          κτρονικά, να επιλέξεις τον dealer της επιθυ-  Στο εξουσιοδοτηµένο δίκτυο της VW τηρούνται
                                                        αυστηροί κανόνες υγιεινής µε εφαρµογή
          µίας σου όταν αυτό θα είναι έτοιµο προς πα-   προστατευτικών καλυµµάτων στα αυτοκίνητα
          ράδοση, αν θες σου το φέρνουν και σπίτι !     που εισέρχονται για εργασίες.




                                                            15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20