Page 17 - 10 2020 AFTER SALES
P. 17

AFTER SALES



          Ανέπαφος μα κοινωνικά υπεύθυνος ο σχεδιασμός των υπηρεσιών τους !

            Παράλληλα, υπό το φως των εξελίξεων στον το- εγκεκριµένων απολυµαντικών), απολύµανση των
          µέα της υγείας, οι εταιρείες που διαθέτουν υψη- test drive αυτοκινήτων ή των «αυτοκινήτων αντι-
          λό αίσθηµα ευθύνης προχώρησαν στην υλοποίη- κατάστασης», εφαρµογή προστατευτικών καλυµ-
          ση νέων δράσεων και µέτρων, που αποσκοπούν  µάτων στα αυτοκίνητα που εισέρχονται για εργα-

          στην προάσπιση της ασφάλειας και προστασίας.  σίες στο συνεργείο και διαρκής ενηµέρωση και
          Τόσο του καταναλωτικού κοινού, όσο και των ερ- εκπαίδευση του προσωπικού, για τρόπους προ-
          γαζοµένων τους, όπως µεταξύ άλλων η Ford που  φύλαξης εαυτών  και αλλήλων.
          υιοθέτησε το πρωτόκολλο «No Touch Contacting
          Business»  και  η  Renault  µε  το  σλόγκαν  της
          #WeAreHereForYouLife, που προβαίνει σε διαρ-
          κείς ενηµερώσεις και συµβουλές προς προσω-
          πικό και πελάτες για την διαφύλαξη της υγείας.

          Φυσικά αυστηρά υγειονοµικά δυναµικά πρωτό-
          κολλα ακλουθούν και οι υπόλοιπες εταιρείες µε
          µέτρα όπως:                                         WeAreHereForYouLife: Η Renault δίνει
            Σχολαστική καθηµερινή καθαριότητα σε χώρους  συµβουλές ασφαλούς συµβίωσης µε το
          εργασίας και εκθέσεων (µε την χρήση ισχυρών &       αυτοκίνητο, εν µέσω πανδηµίας.


















































                                                            17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22