Page 17 - 10 2020 AFTER SALES
P. 17
AFTER SALES
Ανέπαφος μα κοινωνικά υπεύθυνος ο σχεδιασμός των υπηρεσιών τους !
Παράλληλα, υπό το φως των εξελίξεων στον το- εγκεκριµένων απολυµαντικών), απολύµανση των
µέα της υγείας, οι εταιρείες που διαθέτουν υψη- test drive αυτοκινήτων ή των «αυτοκινήτων αντι-
λό αίσθηµα ευθύνης προχώρησαν στην υλοποίη- κατάστασης», εφαρµογή προστατευτικών καλυµ-
ση νέων δράσεων και µέτρων, που αποσκοπούν µάτων στα αυτοκίνητα που εισέρχονται για εργα-
στην προάσπιση της ασφάλειας και προστασίας. σίες στο συνεργείο και διαρκής ενηµέρωση και
Τόσο του καταναλωτικού κοινού, όσο και των ερ- εκπαίδευση του προσωπικού, για τρόπους προ-
γαζοµένων τους, όπως µεταξύ άλλων η Ford που φύλαξης εαυτών και αλλήλων.
υιοθέτησε το πρωτόκολλο «No Touch Contacting
Business» και η Renault µε το σλόγκαν της
#WeAreHereForYouLife, που προβαίνει σε διαρ-
κείς ενηµερώσεις και συµβουλές προς προσω-
πικό και πελάτες για την διαφύλαξη της υγείας.
Φυσικά αυστηρά υγειονοµικά δυναµικά πρωτό-
κολλα ακλουθούν και οι υπόλοιπες εταιρείες µε
µέτρα όπως: WeAreHereForYouLife: Η Renault δίνει
Σχολαστική καθηµερινή καθαριότητα σε χώρους συµβουλές ασφαλούς συµβίωσης µε το
εργασίας και εκθέσεων (µε την χρήση ισχυρών & αυτοκίνητο, εν µέσω πανδηµίας.
17