Page 16 - 10 2020 AFTER SALES
P. 16
AFTER SALES
Συνδεθείτε “έξυπνα” & “επικοινωνήστε”με το αυτοκίνητό σας
Με την εφαρµογή Mercedes
me µπορείτε να ελέγχετε τις
λειτουργίες της Mercedes σας
µέσω κινητού και να λαµβάνετε
διαγνωστικά δεδοµένα και
ειδοποιήσεις κατάστασης
αυτοκινήτου.
την νέα εποχή των after sales υπηρεσιών, µπο-
Σρείτε να έχετε διαρκή επικοινωνία µε το αυτοκί-
νητό σας µέσω έξυπνων εφαρµογών. Με εφαρµο-
γές όπως το Mercedes me Adapter (για κατόχους
Mercedes) ή το MySEATApp και το VW WE CONNECT
GO µπορείτε να ελέγχετε τις λειτουργίες αποµακρυ-
σµένα, να λαµβάνετε διαγνωστικά δεδοµένα και ει-
δοποιήσεις κατάστασης αυτοκινήτου. Το κυριότερο
σας απαλλάσσουν από το άγχος του service αφού
όταν φτάσει ο καιρός σας ειδοποιούν εγκαίρως και
σας δίνουν τη δυνατότητα να κλείσετε και ραντεβού Το το MySEATApp σας δίνει τη δυνατότητα να
κλείσετε και ραντεβού στο εξουσιοδοτηµένο
στο εξουσιοδοτηµένο συνεργείο που επιθυµείτε. συνεργείο που επιθυµείτε.
Service από τον …καναπέ & video-κλήση από το μηχανικό σας
η ξεχνάµε και τις υποχρεώσεις µας απέναντι όπως εφαρµόζουν η VW, η Skoda και η Audi, όπου
Μστο αυτοκίνητο, δηλ. να φροντίζουµε για την οι τεχνικοί σύµβουλοι σας ενηµερώνουν µέσω απο-
τακτική συντήρησή του, τους ελέγχους και τις απα- στολής video ή φωτογραφιών (στο κινητό ή στο PC
ραίτητες επισκευές όποτε αυτές απαιτούνται. Οι µο- σας) των επιπλέον εργασιών που προέκυψαν κα-
ναδικοί που µπορούν να εγγυηθούν πως τα παρα- τά τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας, µε ιεράρχηση
πάνω θα γίνουν 100% σωστά και αποτελεσµατικά τους βάσει σπουδαιότητας, αλλά και για ενηµέρω-
είναι τα εξουσιοδοτηµένα συνεργεία. Και πλέον τα ση-έγκριση σας για το κόστος τους.
παραπάνω µπορούν να γίνουν ανέπαφα, καθώς οι
εταιρείες, όπως η Ford και η SEAΤ διαθέτουν «ανέ-
παφη και Clean & Safety» παραλαβή ή παράδοση
(αφού γίνει απολύµανση) αυτοκινήτου. Παράλληλα
στις νέες added-value υπηρεσίες είναι και ο απο-
µακρυσµένος έλεγχος της διαδικασίας του service,
16