Page 11 - 10 2020 AFTER SALES
P. 11

AFTER SALES


        πιστότητας. Η νέα εποχή του Service είναι εδώ!        αστείτε.    Αποστέλλουν      ηλεκτρονικά      κάθε
                                                              παραστατικό  πώλησης.  Διεκπεραιώνουν,  απο-
        Το μέλλον των after sales                             µακρυσµένα,      χρηµατοδοτικές       συναλλαγές.

        υπηρεσιών είναι ανέπαφο                               Διαθέτουν δυνατότητες ηλεκτρονικών πληρωµών
        και digital                                           µέσω κάρτας ή web banking. Σας κλείνουν, µέ-
                                                              σω ηλεκτρονικής πλατφόρµας, ραντεβού για test
          Πρωταγωνιστικό  ρόλο  σε  αυτή  τη  νέα  εποχή      drive ή µε το τµήµα πωλήσεων ή συνεργείου. Σας
        παίζει η τεχνολογία, µέσω της οποίας οι υπηρε-        ενηµερώνουν  (τηλεφωνικά  ή  email)  σχετικά  µε
        σίες γίνονται σε πιο digital -και χωρίς απαραίτητη    προσφορά,  παραγγελία  και  αποστολή  ανταλλα-
        φυσική παρουσία- περιβάλλον. Και µπορεί τώρα          κτικών (όπου εσείς θελήσετε).
        να επιβάλλεται για λόγους υγιεινής, η αποφυγή          Πλέον, ΟΛΑ µπορούν να γίνουν «ανέπαφα»!
        των κοινωνικών επαφών, ωστόσο οι “ανέπαφες”            Ανέπαφη  αγορά  αυτοκινήτου  µε  3  κλικ  !  Στο

        (un-touchable) υπηρεσίες, είναι ο πυλώνας πά-         φέρνουν και στο σπίτι !
        νω  στον  οποίο  οικοδοµούνται  και  οι  υπηρεσίες     Οι  ψηφιακές  υπηρεσίες  ξεκινούν  από  την  on-
        του αύριο. Οι εταιρείες-ηγέτες που χαράζουν τη        line  αγορά  αυτοκινήτου,  µε  τον  υποψήφιο  αγο-
        στρατηγική ξέρουν πολύ καλά ότι οι digital πα-        ραστή να µπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία
        ροχές, γλιτώνουν χρόνο και χρήµα στον πελάτη          αγοράς χωρίς να µετακινηθεί από το σπίτι του. Για
        τους και προσθέτουν αξία στην σχέση τους.             παράδειγµα η Kosmocar (Audi-Skoda-VW) µέσω
          Όλες  (σχεδόν)  µέσω  του  τηλεφωνικού  τους        της on-line πλατφόρµας της,  εκθέτει σε πραγµα-
        κέντρου  και  µέσω  των  ηλεκτρονικών  τους  σε-      τικό χρόνο τα διαθέσιµα ετοιµοπαράδοτα αυτοκί-

        λίδων  (sites),  παρέχουν  πληροφορίες  για  όλα      νητα µε όλα τα απαραίτητα στοιχεία, ενώ παράλ-
        τα  αυτοκίνητα  της  µάρκας  που  διαθέτουν.          ληλα  δίνεται  η  δυνατότητα  επιλογής  για  αγορά
        Αποστέλλουν  ηλεκτρονικά  κάθε  προιοντι-             µετρητοίς ή µέσω χρηµατοδότησης. Αντίστοιχα η
        κό  έντυπο,  οικονοµική  προσφορά,  παραγγε-          Toyota σου δίνει τη δυνατότητα να διαµορφώσεις
        λία  ή  διεκπεραιωτικό  έγγραφο,  που  θα  χρει-      το µοντέλο που θες, να δώσεις την προκαταβολή






































                                                            11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16