Page 12 - 10 2020 AFTER SALES
P. 12

AFTER SALES


        ηλεκτρονικά, να επιλέξεις τον dealer της επιθυ- κή συντήρησή του, τους ελέγχους και τις απαραίτη-
        µίας σου όταν αυτό θα είναι έτοιµο προς παράδο- τες επισκευές όποτε αυτές απαιτούνται. Οι µοναδι-
        ση, αν θες σου το φέρνουν και σπίτι !                 κοί που µπορούν να εγγυηθούν πως τα παραπάνω
          Συνδεθείτε  “έξυπνα”  &  “επικοινωνήστε”µε  το  θα γίνουν 100% σωστά και αποτελεσµατικά είναι τα
        αυτοκίνητό σας                                        εξουσιοδοτηµένα συνεργεία. Και πλέον τα παραπά-
          Στην  νέα  εποχή  των  after  sales  υπηρεσιών,  νω µπορούν να γίνουν ανέπαφα, καθώς οι εταιρεί-
        µπορείτε να έχετε διαρκή επικοινωνία µε το αυ- ες, όπως η Ford και η SEAΤ διαθέτουν «ανέπαφη και

        τοκίνητό  σας  µέσω  έξυπνων  εφαρµογών.  Με  Clean & Safety» παραλαβή ή παράδοση (αφού γί-
        εφαρµογές όπως το Mercedes me Adapter (για  νει απολύµανση) αυτοκινήτου. Παράλληλα στις νέες
        κατόχους Mercedes) ή το MySEATApp και το VW  added-value υπηρεσίες είναι και ο αποµακρυσµένος
        WE CONNECT GO µπορείτε να ελέγχετε τις λει- έλεγχος  της διαδικασίας του service, όπως
        τουργίες αποµακρυσµένα, να λαµβάνετε διαγνω- εφαρµόζουν  η  VW,  η  Skoda  και  η  Audi,
        στικά δεδοµένα και ειδοποιήσεις κατάστασης αυ- όπου οι τεχνικοί σύµβουλοι σας ενηµερώ-
        τοκινήτου. Το κυριότερο σας απαλλάσσουν από  νουν  µέσω αποστολής  video  ή  φωτογραφιών
        το άγχος  του service αφού όταν φτάσει ο καιρός  (στο κινητό ή στο PC σας) των επιπλέον εργα-

        σας ειδοποιούν εγκαίρως και σας δίνουν τη δυ- σιών που προέκυψαν κατά τον έλεγχο του αυτοκινή-
        νατότητα να κλείσετε και ραντεβού στο εξουσιο- του σας, µε ιεράρχηση τους βάσει σπουδαιότη-
        δοτηµένο συνεργείο που επιθυµείτε.                    τας, αλλά και για ενηµέρωση-έγκριση σας για
                                                              το κόστος τους. Ανέπαφος µα κοινωνικά υπεύθυ-
        Service από τον …καναπέ  &                            νος ο σχεδιασµός των υπηρεσιών τους !

        video-κλήση από το μηχανικό σας                         Παράλληλα, υπό το φως των εξελίξεων στον το-
                                                              µέα  της  υγείας,  οι  εταιρείες  που  διαθέτουν  υψη-
          Μη  ξεχνάµε  και  τις  υποχρεώσεις  µας  απέναντι
        στο αυτοκίνητο, δηλ. να φροντίζουµε για την τακτι-    λό αίσθηµα ευθύνης προχώρησαν στην υλοποίηση
                                                              νέων δράσεων και µέτρων, που αποσκοπούν στην
                                                              προάσπιση της ασφάλειας και προστασίας. Τόσο του

                                                              καταναλωτικού  κοινού,  όσο  και  των  εργαζοµένων
                                                              τους, όπως µεταξύ άλλων η Ford που υιοθέτησε το
                                                              πρωτόκολλο «No Touch Contacting Business» και η
                                                              Renault µε το σλόγκαν της #WeAreHereForYouLife,
                                                              που  προβαίνει  σε  διαρκείς  ενηµερώσεις  και  συµ-
                                                              βουλές προς προσωπικό και πελάτες για την διαφύ-
                                                              λαξη της υγείας. Φυσικά αυστηρά υγειονοµικά δυ-
                                                              ναµικά  πρωτόκολλα  ακλουθούν  και  οι  υπόλοιπες

                                                              εταιρείες  µε  µέτρα  όπως:  Σχολαστική  καθηµερινή
                                                              καθαριότητα σε χώρους εργασίας και εκθέσεων (µε
                                                              την χρήση ισχυρών &  εγκεκριµένων απολυµαντι-
                                                              κών), απολύµανση των test drive αυτοκινήτων ή των
                                                              «αυτοκινήτων αντικατάστασης», εφαρµογή προστα-
                                                              τευτικών καλυµµάτων στα αυτοκίνητα που εισέρχο-
                                                              νται για εργασίες στο συνεργείο και διαρκής ενηµέ-
                                                              ρωση και εκπαίδευση του προσωπικού, για τρόπους
                                                              προφύλαξης εαυτών  και αλλήλων.


                                                            12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17