Page 12 - 10 2020 AFTER SALES
P. 12
AFTER SALES
ηλεκτρονικά, να επιλέξεις τον dealer της επιθυ- κή συντήρησή του, τους ελέγχους και τις απαραίτη-
µίας σου όταν αυτό θα είναι έτοιµο προς παράδο- τες επισκευές όποτε αυτές απαιτούνται. Οι µοναδι-
ση, αν θες σου το φέρνουν και σπίτι ! κοί που µπορούν να εγγυηθούν πως τα παραπάνω
Συνδεθείτε “έξυπνα” & “επικοινωνήστε”µε το θα γίνουν 100% σωστά και αποτελεσµατικά είναι τα
αυτοκίνητό σας εξουσιοδοτηµένα συνεργεία. Και πλέον τα παραπά-
Στην νέα εποχή των after sales υπηρεσιών, νω µπορούν να γίνουν ανέπαφα, καθώς οι εταιρεί-
µπορείτε να έχετε διαρκή επικοινωνία µε το αυ- ες, όπως η Ford και η SEAΤ διαθέτουν «ανέπαφη και
τοκίνητό σας µέσω έξυπνων εφαρµογών. Με Clean & Safety» παραλαβή ή παράδοση (αφού γί-
εφαρµογές όπως το Mercedes me Adapter (για νει απολύµανση) αυτοκινήτου. Παράλληλα στις νέες
κατόχους Mercedes) ή το MySEATApp και το VW added-value υπηρεσίες είναι και ο αποµακρυσµένος
WE CONNECT GO µπορείτε να ελέγχετε τις λει- έλεγχος της διαδικασίας του service, όπως
τουργίες αποµακρυσµένα, να λαµβάνετε διαγνω- εφαρµόζουν η VW, η Skoda και η Audi,
στικά δεδοµένα και ειδοποιήσεις κατάστασης αυ- όπου οι τεχνικοί σύµβουλοι σας ενηµερώ-
τοκινήτου. Το κυριότερο σας απαλλάσσουν από νουν µέσω αποστολής video ή φωτογραφιών
το άγχος του service αφού όταν φτάσει ο καιρός (στο κινητό ή στο PC σας) των επιπλέον εργα-
σας ειδοποιούν εγκαίρως και σας δίνουν τη δυ- σιών που προέκυψαν κατά τον έλεγχο του αυτοκινή-
νατότητα να κλείσετε και ραντεβού στο εξουσιο- του σας, µε ιεράρχηση τους βάσει σπουδαιότη-
δοτηµένο συνεργείο που επιθυµείτε. τας, αλλά και για ενηµέρωση-έγκριση σας για
το κόστος τους. Ανέπαφος µα κοινωνικά υπεύθυ-
Service από τον …καναπέ & νος ο σχεδιασµός των υπηρεσιών τους !
video-κλήση από το μηχανικό σας Παράλληλα, υπό το φως των εξελίξεων στον το-
µέα της υγείας, οι εταιρείες που διαθέτουν υψη-
Μη ξεχνάµε και τις υποχρεώσεις µας απέναντι
στο αυτοκίνητο, δηλ. να φροντίζουµε για την τακτι- λό αίσθηµα ευθύνης προχώρησαν στην υλοποίηση
νέων δράσεων και µέτρων, που αποσκοπούν στην
προάσπιση της ασφάλειας και προστασίας. Τόσο του
καταναλωτικού κοινού, όσο και των εργαζοµένων
τους, όπως µεταξύ άλλων η Ford που υιοθέτησε το
πρωτόκολλο «No Touch Contacting Business» και η
Renault µε το σλόγκαν της #WeAreHereForYouLife,
που προβαίνει σε διαρκείς ενηµερώσεις και συµ-
βουλές προς προσωπικό και πελάτες για την διαφύ-
λαξη της υγείας. Φυσικά αυστηρά υγειονοµικά δυ-
ναµικά πρωτόκολλα ακλουθούν και οι υπόλοιπες
εταιρείες µε µέτρα όπως: Σχολαστική καθηµερινή
καθαριότητα σε χώρους εργασίας και εκθέσεων (µε
την χρήση ισχυρών & εγκεκριµένων απολυµαντι-
κών), απολύµανση των test drive αυτοκινήτων ή των
«αυτοκινήτων αντικατάστασης», εφαρµογή προστα-
τευτικών καλυµµάτων στα αυτοκίνητα που εισέρχο-
νται για εργασίες στο συνεργείο και διαρκής ενηµέ-
ρωση και εκπαίδευση του προσωπικού, για τρόπους
προφύλαξης εαυτών και αλλήλων.
12