Page 19 - 11 2020 ACCESSORIES
P. 19

ACCESSORIES

        Ποιες είναι οι car hi fi πηγές;





        Τι είναι η πηγή; Τι ρόλο
        παίζει στην απόδοση
        του ηχοσυστήµατος;
        AUX, DIN και άλλοι

        «περίεργοι» όροι µε
        απλά λόγια για να
        βρεις εύκολα αυτή
        που ταιριάζει

        στις ανάγκες σου.


                αύξηση της ιπποδύναµης, µε ατµοσφαιρικούς  ραβδώσεις στην επιφάνεια τριβής, που βοηθούν στην
                κινητήρες ή µηχανικόσυµπιεστή, η αλλαγή του  απαγωγή της θερµοκρασίας και ταυτόχρονα είναι κα-
        Η εργοστασιακού φίλτρου αέρα, µια βελτιωτική  τασκευασµένοι από κράµατα, τα οποία είναι ανθεκτικά
        εξάτµιση και το «πείραγµα» του εγκεφάλου, θεωρού- στην στρέβλωση. Απαραίτητο είναι οι δίσκοι αυτοί να
        νται βασικές παρεµβάσεις για την βελτίωση του αυτο- συνδυαστούν και µε ανάλογα τακάκια φρένων µε υψη-
        κινήτου και το βοηθούν να λειτουργεί στα «κόκκινα»,  λό συντελεστή θερµοκρασίας τριβής, ώστε το φρενά-
        πετυχαίνοντας πολύ υψηλές επιδόσεις.                  ρισµα να είναι το ίδιο αποτελεσµατικό σε συνεχόµενη
          Εξίσου σηµαντικό είναι όµως, αφού βελτιώσετε µη- σκληρή χρήση. Καλή είναι επίσης και η τοποθέτηση
        χανικά τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, ανεβάζο- κιτ µε σωληνάκια φρένων (µαρκούτσια) αεροπορικού
        ντας την ισχύ του, να µην ξεχάσετε να και την αναβάθ- τύπου, διότι βελτιώνουν την αίσθηση και την αµεσό-

        µιση του συστήµατος πέδησής του, αφού θα πρέπει να  τητα του πεντάλ φρένου. Το κόστος αυτής της επιλο-
        διατηρείται σε υψηλά επίπεδα και η ασφάλειά σας κα- γής βέβαια, είναι αρκετά υψηλότερο, σε σχέση µε την
        τά τη διάρκεια της οδήγησης. Εποµένως, παρεµβάσεις,  αντικατάσταση των φρένων µε εργοστασιακά ή άλλα
        όπως η αντικατάσταση των δίσκων, των σιαγόνων και  after market προϊόντα. Το όφελος όµως της βελτίω-
        των υλικών τριβής, µε άλλα, ισχυρότερα, θα πρέπει να  σης του φρεναρίσµατος, σε συνδυασµό µε την επιµή-
        θεωρείται απαραίτητοι… συνοδοί των βελτιωτικών κι- κυνση του χρόνου αντικατάστασης, εκµηδενίζουν την
        νήσεων.                                               διαφορά αυτή.  Η 2η περίπτωση αφορά πολλά αυτο-
                                                              κίνητα, στα οποία ο κινητήρας έχει βελτιωθεί εκ των
        Τα 2 προφίλ της βελτίωσης                             υστέρων, ώστε να αυξηθεί η ιπποδύναµη του. Ειδικά


          Η βελτίωση του συστήµατος φρένων γίνεται ανάλο-     σε µοντέλα µε κινητήρες Turbo, ακόµα και µία βελτίω-
        γα µε το προφίλ οδήγησης και το είδος της βελτίωσης   ση 1ου σταδίου αυξάνει την ιπποδύναµη του κινητήρα
        που έγινε στον κινητήρα. Γι` αυτό το λόγο υπάρχουν    µέχρι και 25%. Τα εργοστασιακά φρένα θα είναι αδύ-
        2 επιλογές.  Η 1η περίπτωση αφορά τους περισσό-       ναµα να αντιµετωπίσουν τα νέα δεδοµένα, µε αποτέλε-
        τερους οδηγούς, οι οποίοι οδηγούν γρήγορα, πάνω       σµα να πρέπει την τοποθετηθεί ένα ολοκληρωµένο κιτ
        από τον µέσο όρο ή κάνουν συχνά ταξίδια σε Εθνικές    φρένων, το οποίο αποτελείται από πολύ-πίστονες δα-
        οδούς, µε υψηλές ταχύτητες ή ακόµα και µε αυξηµέ-     γκάνες (6-10 έµβολα), ειδικούς δίσκους φρένων πολύ

        νο φορτίο. Στην περίπτωση αυτή χρειάζεται η αντικατά-  µεγαλύτερης διαµέτρου και ανάλογα τακάκια µε µε-
        σταση των δίσκων φρένων, µε δίσκους στις εργοστασι-   γάλη επιφάνεια και υψηλό συντελεστή θερµοκρασίας
        ακές διαστάσεις, αλλά πολύ καλύτερης ποιότητας, µε    τριβής.

                                                            19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24