Page 12 - 06 2021 AFTER SALES
P. 12

AFTER SALES

        Να μείνω στην μάρκα ή να αλλάξω;





        Αυτό περνά από το μυαλό του κατόχου ενός αυτοκινήτου, ο οποίος έχει συμπληρώσει
        ήδη τον πρώτο «κύκλο ζωής» - συμβίωσης με ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο – μάρκα
        και σκέφτεται να αγοράσει το επόμενο. Πως όμως οι ίδιες οι εταιρίες θα σας πείσουν να

        μείνετε;




















































        Ο πελάτης - οπαδός                                    φορά του αυτοκινήτου, αλλά και από το επίπε-
                                                              δο της after sales εξυπηρέτησης - είναι αυτός
          Η συγκεκριμένη φράση μπορεί να περιγράψει και       που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να μείνει πι-
        τον μεγάλο στόχο των εταιριών. Να δημιουργή-          στός και να αγοράσει ίδιας μάρκας αυτοκίνητο ή να
        σουν δηλαδή πελάτες – οπαδούς, οι οποίοι θα           ξαναγοράσει  το  ίδιο  μοντέλο,  αλλά  στην  καινού-
        μείνουν πιστοί στην μάρκα και θα την εμπιστεύο-       ρια του έκδοση, που θα καλύπτει τα νέα «θέλω
        νται μέχρι τέλους.                                    ή μπορώ του».  Η επιλογή φυσικά του μοντέλου,
          Όπως  δείχνουν  τελευταίες  μεγάλες  διεθνείς       έχει τα δικά της κριτήρια.  Συγκεκριμένα, σύμφωνα
        έρευνες,  ο  ικανοποιημένος  πελάτης  –  που  είναι   πάλι με τις ίδιες έρευνες, το αν θα ανεβάσει το αυ-
        απόλυτα  ευχαριστημένος  και  από  την  συμπερι-      τοκινητιστικό του level κάποιος, εξαρτάται από πολ-



                                                            12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17