Page 12 - 06 2021 AFTER SALES
P. 12
AFTER SALES
Να μείνω στην μάρκα ή να αλλάξω;
Αυτό περνά από το μυαλό του κατόχου ενός αυτοκινήτου, ο οποίος έχει συμπληρώσει
ήδη τον πρώτο «κύκλο ζωής» - συμβίωσης με ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο – μάρκα
και σκέφτεται να αγοράσει το επόμενο. Πως όμως οι ίδιες οι εταιρίες θα σας πείσουν να
μείνετε;
Ο πελάτης - οπαδός φορά του αυτοκινήτου, αλλά και από το επίπε-
δο της after sales εξυπηρέτησης - είναι αυτός
Η συγκεκριμένη φράση μπορεί να περιγράψει και που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να μείνει πι-
τον μεγάλο στόχο των εταιριών. Να δημιουργή- στός και να αγοράσει ίδιας μάρκας αυτοκίνητο ή να
σουν δηλαδή πελάτες – οπαδούς, οι οποίοι θα ξαναγοράσει το ίδιο μοντέλο, αλλά στην καινού-
μείνουν πιστοί στην μάρκα και θα την εμπιστεύο- ρια του έκδοση, που θα καλύπτει τα νέα «θέλω
νται μέχρι τέλους. ή μπορώ του». Η επιλογή φυσικά του μοντέλου,
Όπως δείχνουν τελευταίες μεγάλες διεθνείς έχει τα δικά της κριτήρια. Συγκεκριμένα, σύμφωνα
έρευνες, ο ικανοποιημένος πελάτης – που είναι πάλι με τις ίδιες έρευνες, το αν θα ανεβάσει το αυ-
απόλυτα ευχαριστημένος και από την συμπερι- τοκινητιστικό του level κάποιος, εξαρτάται από πολ-
12