Page 16 - 06 2021 AFTER SALES
P. 16
AFTER SALES
Στόχος, η 100% ικανοποίηση
Πως ερωτεύεσαι μία μάρκα και πως θα μείνεις πιστός οπαδός της;
Οι ίδιες οι εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων ξέρουν τον τρόπο. Δες πως!
ι εταιρείες αυτές ΔΕΝ αρκούνται σε “κινή- Πως δηλαδή τον μετατρέπουν σε «πελάτη-οπαδό-
σεις εντυπωσιασμού” ή “απλές υπενθυμι- διαφημιστή» της μάρκας!
Οστικές επικοινωνιακές φωτοβολίδες» (του
τύπου 1 φορά τον χρόνο “me too” ενέργειες. Αντί- Εκπαίδευση και εμπειρία
θετα, κάθε μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέση του Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα
κατόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται στο ενη- εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυ-
μερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς κάτω από τοκινήτου σου γίνεται από ομάδα καταρτισμένων
καθεστώς ποιοτικού ελέγχου παροχής υπηρεσιών- επαγγελματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τε-
εξουσιοδοτημένο δίκτυο της! χνογνωσία και εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω
Αλλά ας δούμε πως “οδηγούν” οι επιτυχημένες στη συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο. Παράλλη-
μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κάτοχο τους λα δέχονται διαρκή εκπαίδευση, ώστε να γνωρί-
σε εμπειρία καλύτερης εξυπηρέτησης και τελικά ζουν όλες τις μηχανολογικέ εξελίξεις και τις προ-
στην ποθητή πιστότητα. ηγμένες τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για το
16