Page 16 - 06 2021 AFTER SALES
P. 16

AFTER SALES

        Στόχος, η 100% ικανοποίηση





        Πως ερωτεύεσαι μία μάρκα και πως θα μείνεις πιστός οπαδός της;
        Οι ίδιες οι εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων ξέρουν τον τρόπο. Δες πως!



















































                ι εταιρείες αυτές ΔΕΝ αρκούνται σε “κινή-       Πως δηλαδή τον μετατρέπουν σε «πελάτη-οπαδό-
                σεις εντυπωσιασμού” ή “απλές υπενθυμι- διαφημιστή» της μάρκας!
        Οστικές επικοινωνιακές φωτοβολίδες» (του
        τύπου 1 φορά τον χρόνο “me too” ενέργειες. Αντί-      Εκπαίδευση και εμπειρία
        θετα, κάθε μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέση του         Αυτό  ίσως  είναι  το  μεγαλύτερο  πλεονέκτημα
        κατόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται στο ενη-      εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυ-
        μερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς κάτω από          τοκινήτου  σου  γίνεται  από  ομάδα  καταρτισμένων

        καθεστώς ποιοτικού ελέγχου παροχής υπηρεσιών-         επαγγελματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τε-
        εξουσιοδοτημένο δίκτυο της!                           χνογνωσία και  εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω
          Αλλά ας δούμε πως “οδηγούν” οι επιτυχημένες         στη  συγκεκριμένη  μάρκα  και  μοντέλο.  Παράλλη-
        μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κάτοχο τους        λα δέχονται διαρκή εκπαίδευση,  ώστε να γνωρί-
        σε  εμπειρία  καλύτερης  εξυπηρέτησης  και  τελικά    ζουν όλες τις μηχανολογικέ εξελίξεις και τις προ-
        στην ποθητή πιστότητα.                                ηγμένες τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για το


                                                            16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21