Page 13 - 06 2021 AFTER SALES
P. 13

AFTER SALES


        λούς παράγοντες, όπως την οικονομική του δυνα- οποίες συμβαδίζουν με την ψηφιακή εποχή, όπως
        τότητα, την νέα του οικογενειακή κατάσταση, αλλά  τις καινούριες on call υπηρεσίες, απομακρυσμέ-
        και το timing (ενδεχομένως μία super προσφορά,  νη διάγνωση ή αναβάθμιση λογισμικού,  διαδικτυ-
        που δεν μπορεί να αρνηθεί).                           ακές πλατφόρμες ακόμα και τα mobile apps.
          Προφανώς  όλα  τα  παραπάνω  στοιχεία,  αποτε-
        λούν «βέλη στη φαρέτρα» των εταιριών και συγκε-       3. Προσφορές και «δώρα»
        κριμένα των εκπαιδευμένων και έμπειρων στελε-           Οι  εταιρίες  προσφέρουν  υπηρεσίες  και  πακέτα

        χών της αγοράς. Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία χρόνια    προσφορών, τα οποία είναι ευκαιρίες οικονομίας.
        ελέω  της  οικονομικής  κρίσης,  η  αναζήτηση  ενός   Αυτά  τα  πακέτα,  περιλαμβάνουν  δωρεάν  ελέγ-
        σύγχρονου, αξιόπιστου μα και οικονομικού αυτοκι-      χους, value services και φυσικά ειδικά εκπτω-
        νήτου έχει γίνει επιτακτική ανάγκη. Οι υποψήφιοι      τικά πακέτα για μεγαλύτερης ηλικίας αυτοκίνητα.
        αγοραστές ψάχνουν και αξιολογούν πλέον και τις        Στις υπηρεσίες αυτές προστίθεται φυσικά και ο δω-
        καλές - πολύτιμες afte sales υπηρεσίες, οι οποίες     ρεάν εποχικός έλεγχος, η παροχή οδικής βοήθει-
        θα προσφέρουν την καλή συντήρηση και την εξα-         ας και η πάντοτε χρήσιμη επέκταση της εγγύησης.
        σφάλιση μιάς καλής μεταπωλητικής αξίας του αυ-
        τοκινήτου. Η τάση αυτή έχει αναγκάσει τις εταιρίες  4. Υπηρεσίες της νέας εποχής

        συνεχώς σε μία συνεχόμενη βελτίωση των υπηρε-         (the future is here)
        σιών τους. Επεκτείνονται και προσθέτουν αξία στη
        σχέση μάρκας – πελάτη, ανεξαρτήτως αν αγοράσει          Κάποιες από τις εταιρίες αναπτύσσουν τις τεχνο-
        Ι.Χ. ή επαγγελματικό αυτοκίνητο.                      λογίες τους με γρήγορους ρυθμούς, με αποτέλε-
          Η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, που προσφέρουν          σμα  να  προ-ηγούνται  της;  εποχής  τους.  Σχεδι-
        οι εταιρίες που κερδίζουν στον παράγοντα «Ικανο-      άζουν  ή  ήδη  προσφέρουν  υπηρεσίες,  οι  οποίες
        ποίηση Κατόχου», μπορεί να εστιαστεί σε 4 σημα-       δείχνουν  το  μέλλον  των  τεχνολογικών  εξελίξε-
        ντικές παραμέτρους , οι οποίες είναι οι εξής:         ων στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για υπηρεσίες «τη-
                                                              λεματικής» και connected  services, οι οποίες
        1. Σύμβουλος – Μηχανικός                              επιτρέπουν στον κάτοχο του αυτοκινήτου, να ενη-
                                                              μερώνεται 24/7 για την κατάσταση στην οποία βρί-
          Πλέον το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται στο        σκεται το αυτοκίνητο του, ακόμα και να τον ενη-

        επίσημο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαιδευ-    μερώνουν για το πότε είναι προγραμματισμένο το
        μένο και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδήποτε     επόμενο service του.
        βλάβη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να μπορεί να
        δώσει  αξιόπιστες  συμβουλές  για  οποιαδήποτε
        απορία, που αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλ-
        λακτικό.

        2. Special Υπηρεσίες

        & τεχνολογίες

          Οι νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες  που προ-

        σφέρουν οι εταιρίες μπορούν να κάνουν τη «ζωή»
        πιο εύκολη και να γλυτώσουν τους κατόχους των
        αυτοκινήτων από άσκοπο χάσιμο χρόνου αλλά και
        χρημάτων.  Πρόκειται  φυσικά  για  τις  υπηρεσίες  η


                                                            13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18