Page 10 - daily - 17 04 2019
P. 10

NONPAPER

                                                       *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
               έφυγα ήταν 2 γραμμές κάτω όταν το είπα στην επό-      . Πριν από 3 μήνες , ήθελα να επισκευάσω τη BMW

               μενη επίσκεψη μου η απάντηση ήταν ότι ο ηλεκτρονι- μου μετά από τρακάρισμα , πήγα στη ... BMW και μου
               κός μετρητής δεν αναγνωρίζει τα 100 ml κ τα σχετικά  είπαν ότι ένα μήνα θα μου έδιναν αμάξι αντικατάστα-
               με αποτέλεσμα να συμπληρώσει 100 ml λαδιού μετά  σης Huyndai i10 , δεν κατάλαβαν μάλλον ότι διάλεξα
               από δικιά μου προτροπή κ επιμονή. Λογικό η ένδειξη  BMW για πολυτέλεια , άνεση και ασφάλεια ή μάλλον
               δεν άλλαζε. Αποτέλεσμα, είχα 1.5l λάδι λιγότερο. Κ    το κατάλαβαν , αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα γι αυ-
               συμπλήρωσα σε βενζινάδικο. Ντροπή τους. Δεν ξανά  τούς τους ανίδεους . Να σημειωθεί ότι δε χωράω καν
               πατάω τα πόδια μου εκεί.»                             στο i10 διότι είμαι 2 μέτρα και 90 κιλά . ( Η ζημιά ήταν
               • «Έφερα το αυτοκίνητο από Γερμανία. Ζήτησα γενι-     επισκευή αξίας 3 Χιλιάδων ευρώ ) . Έτσι πήγα στην

               κό έλεγχο με την επίσημη σφραγίδα της αντιπροσω-      αντιπροσωπεία BMW …(άλλη αντιπροσωπεία) , μου
               πείας. Ενώ έγινε ο έλεγχος και πληρώθηκε η δαπάνη  έδωσαν BMW με περισσότερα extra από τη δική μου
               δεν μπήκε πουθενά η σφραγίδα της αντιπροσωπεί-        - πιο ακριβή , το προσωπικό ήταν ευγενέστατο άκρως
                                                                     καταρτισμένο και το κυριότερο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ .
                        Έρευνα Autocheck: Γιατί οι κάτοχοι           Μακάρι να ακολουθούσαν όλοι το παράδειγμά τους ,
                 BMW-MINI κοκκινίζουν τις δύο φίρμες; Ζημιές,        σε κερδίζουν σαν πελάτη , επειδή ξέρουν και κατανο-
               ακριβά service-επισκευές & αδιαφορία-ανικανότη- ούν την αξία των χρημάτων σου . (Επιβράβευση στη
                    τα των συνεργείων οι βασικοί άξονες των          BMW Π… . Αναφορά στη BMW Β…).»
               παραπόνων! Είσαι παθών; Κάνε και εσύ αναφορά!
                                                                     MINI: Ζημιές από την πρώτη μέρα


               ας, τυχαίο; Καθόλου στα αρχεία της BMW Γερμανί-       & η αντιπροσωπεία όλο μέλι και
               ας υπήρχε η εξήγηση ξεκάθαρα και υπεύθυνα αλλά        από τηγανίτα τίποτα!
               δεν μου κοινοποιήθηκε! Σε επόμενο σέρβις κλειδώ-
               θηκε το αυτοκίνητο με το μοναδικό κλειδί στον δια-     Και μπορεί πράγματι στην περίπτωση της BMW να
               κόπτη!!!! άγνοια, λάθος, σημασία έχει ότι ο πελάτης   είναι δεκάδες τα παραδείγματα απογοητευμένων κα-
               δεν μένει ευχαριστημένος και νιώθει ότι τον κοροϊ-    τόχων, στην MINI όμως τα πράγματα δείχνουν ακόμα
               δεύουν. Αισθάνομαι πολύ άσχημα για ένα εξαιρετικό     χειρότερα. Σχεδόν το 90% των κατόχων κοκκινίζουν
               αυτοκίνητο που δυστυχώς η ελληνική αντιπροσωπεία      την εταιρεία, με κύρια προβλήματα τις συνεχείς ζημιές

               δεν μπορεί να υποστηρίξει.»                           και την «απαράδεκτη αντιπροσωπεία»
                 Τέλος, ακολουθεί η αναφορά που μας έκανε τη με-      Οι ζημιές είναι συνήθως μεγάλου κόστους, από:
               γαλύτερη εντύπωση:                                    • «Αλλαγή συστήματος φόρτισης μπαταρίας λόγω
               • «Αντιπροσωπεία ... BMW , Α αίτηση για service με-   βλάβης Αλλαγή μηχανισμού παραθύρου οδηγού
               γάλο για σειρά 1 F20 ΜΕ υγρά φρένων - 380 Ευρώ        Βλάβη στον κλιματισμό…»
               με ΦΠΑ μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία , Β αίτημα     • «Βλάβη κινητήρα στα 65,000 από κύλινδρο»
               για service μετά από 2 εβδομάδες μέσω email ΧΩΡΙΣ     • «αλλαγή κρεμαγιέρας, μπαλάκι δεξί αριστερό, συ-
               υγρά φρένων - 390 Ευρώ με ΦΠΑ . Τραγική υπερτι-       νεμπλόκ κλπ.(σε λιγότερο από 4 χρόνια)»
               μολόγηση , ντροπή τους ! Το πιο αστείο είναι ότι αυτοί   Μέχρι:
               έχασαν πελάτες που είχαν προοπτική για την αγορά 3

               αυτοκινήτων συνολικής αξίας 90 χιλιάδων ευρώ (μι-     • «Σπάσιμο καδένας χρονισμου επιφέροντας μη
               λάω για το 2019) . (Το ένα αγοράστηκε ήδη από άλλη  αναστρέψιμη ζημιά στον κινητήρα σε αυτοκίνητο 4

               αντιπροσωπεία) . Επίσης , αμάξι αντικατάστασης i10    ετών!»


               NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                                                   10




          #DAILY 17-4-19_all.indd   10                                                                            17/4/2019   3:43:11
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15