Page 10 - daily - 17 04 2019
P. 10
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
έφυγα ήταν 2 γραμμές κάτω όταν το είπα στην επό- . Πριν από 3 μήνες , ήθελα να επισκευάσω τη BMW
μενη επίσκεψη μου η απάντηση ήταν ότι ο ηλεκτρονι- μου μετά από τρακάρισμα , πήγα στη ... BMW και μου
κός μετρητής δεν αναγνωρίζει τα 100 ml κ τα σχετικά είπαν ότι ένα μήνα θα μου έδιναν αμάξι αντικατάστα-
με αποτέλεσμα να συμπληρώσει 100 ml λαδιού μετά σης Huyndai i10 , δεν κατάλαβαν μάλλον ότι διάλεξα
από δικιά μου προτροπή κ επιμονή. Λογικό η ένδειξη BMW για πολυτέλεια , άνεση και ασφάλεια ή μάλλον
δεν άλλαζε. Αποτέλεσμα, είχα 1.5l λάδι λιγότερο. Κ το κατάλαβαν , αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα γι αυ-
συμπλήρωσα σε βενζινάδικο. Ντροπή τους. Δεν ξανά τούς τους ανίδεους . Να σημειωθεί ότι δε χωράω καν
πατάω τα πόδια μου εκεί.» στο i10 διότι είμαι 2 μέτρα και 90 κιλά . ( Η ζημιά ήταν
• «Έφερα το αυτοκίνητο από Γερμανία. Ζήτησα γενι- επισκευή αξίας 3 Χιλιάδων ευρώ ) . Έτσι πήγα στην
κό έλεγχο με την επίσημη σφραγίδα της αντιπροσω- αντιπροσωπεία BMW …(άλλη αντιπροσωπεία) , μου
πείας. Ενώ έγινε ο έλεγχος και πληρώθηκε η δαπάνη έδωσαν BMW με περισσότερα extra από τη δική μου
δεν μπήκε πουθενά η σφραγίδα της αντιπροσωπεί- - πιο ακριβή , το προσωπικό ήταν ευγενέστατο άκρως
καταρτισμένο και το κυριότερο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ .
Έρευνα Autocheck: Γιατί οι κάτοχοι Μακάρι να ακολουθούσαν όλοι το παράδειγμά τους ,
BMW-MINI κοκκινίζουν τις δύο φίρμες; Ζημιές, σε κερδίζουν σαν πελάτη , επειδή ξέρουν και κατανο-
ακριβά service-επισκευές & αδιαφορία-ανικανότη- ούν την αξία των χρημάτων σου . (Επιβράβευση στη
τα των συνεργείων οι βασικοί άξονες των BMW Π… . Αναφορά στη BMW Β…).»
παραπόνων! Είσαι παθών; Κάνε και εσύ αναφορά!
MINI: Ζημιές από την πρώτη μέρα
ας, τυχαίο; Καθόλου στα αρχεία της BMW Γερμανί- & η αντιπροσωπεία όλο μέλι και
ας υπήρχε η εξήγηση ξεκάθαρα και υπεύθυνα αλλά από τηγανίτα τίποτα!
δεν μου κοινοποιήθηκε! Σε επόμενο σέρβις κλειδώ-
θηκε το αυτοκίνητο με το μοναδικό κλειδί στον δια- Και μπορεί πράγματι στην περίπτωση της BMW να
κόπτη!!!! άγνοια, λάθος, σημασία έχει ότι ο πελάτης είναι δεκάδες τα παραδείγματα απογοητευμένων κα-
δεν μένει ευχαριστημένος και νιώθει ότι τον κοροϊ- τόχων, στην MINI όμως τα πράγματα δείχνουν ακόμα
δεύουν. Αισθάνομαι πολύ άσχημα για ένα εξαιρετικό χειρότερα. Σχεδόν το 90% των κατόχων κοκκινίζουν
αυτοκίνητο που δυστυχώς η ελληνική αντιπροσωπεία την εταιρεία, με κύρια προβλήματα τις συνεχείς ζημιές
δεν μπορεί να υποστηρίξει.» και την «απαράδεκτη αντιπροσωπεία»
Τέλος, ακολουθεί η αναφορά που μας έκανε τη με- Οι ζημιές είναι συνήθως μεγάλου κόστους, από:
γαλύτερη εντύπωση: • «Αλλαγή συστήματος φόρτισης μπαταρίας λόγω
• «Αντιπροσωπεία ... BMW , Α αίτηση για service με- βλάβης Αλλαγή μηχανισμού παραθύρου οδηγού
γάλο για σειρά 1 F20 ΜΕ υγρά φρένων - 380 Ευρώ Βλάβη στον κλιματισμό…»
με ΦΠΑ μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία , Β αίτημα • «Βλάβη κινητήρα στα 65,000 από κύλινδρο»
για service μετά από 2 εβδομάδες μέσω email ΧΩΡΙΣ • «αλλαγή κρεμαγιέρας, μπαλάκι δεξί αριστερό, συ-
υγρά φρένων - 390 Ευρώ με ΦΠΑ . Τραγική υπερτι- νεμπλόκ κλπ.(σε λιγότερο από 4 χρόνια)»
μολόγηση , ντροπή τους ! Το πιο αστείο είναι ότι αυτοί Μέχρι:
έχασαν πελάτες που είχαν προοπτική για την αγορά 3
αυτοκινήτων συνολικής αξίας 90 χιλιάδων ευρώ (μι- • «Σπάσιμο καδένας χρονισμου επιφέροντας μη
λάω για το 2019) . (Το ένα αγοράστηκε ήδη από άλλη αναστρέψιμη ζημιά στον κινητήρα σε αυτοκίνητο 4
αντιπροσωπεία) . Επίσης , αμάξι αντικατάστασης i10 ετών!»
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
10
#DAILY 17-4-19_all.indd 10 17/4/2019 3:43:11