Page 11 - daily - 17 04 2019
P. 11

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

               • «Δύο φορές ακινητοποιήθηκα από αντλία βενζί-        μην μπλέξω, δυστυχώς έμπλεξα χάλασε ο κινητή-
               νης... την πρώτη στα δύο χρόνια... αρκετά τριξίματα...  ρας δεν είχαν ανταλλακτικά έκαναν 45 ημέρες να τα
               βλάβη στην κλειδαριά του χώρου αποσκευών στα          φέρουν τα φρένα θέλουν αλλαγή στα τακάκια κά-
               τέσσερα χρόνια...»                                    θε 14.000 χιλ. O (…) MONO ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡ-

                 Και αν δεν προβληματιστήκατε αρκετά, δείτε και την  ΧΕΙ… θα το πουλήσω πριν λήξει η εγγύηση όλοι όσοι
               παρακάτω αναφορά:                                     ασχολούνται σου λένε μακριά έχουν απολυτό δίκιο
               • «Μόνο ζημιές από την πρώτη στιγμή. Ράγισε το        όλα τους τα ανταλλακτικά είναι απίστευτα ακριβά η
               τούρμπο τρεις φορές και μου το άλλαζε η αντιπρο-      χειρότερη μου επιλογή»
               σωπεία (ευτυχώς μέσα στην εγγύηση) Κάψιμο πολ-        • «Κάτοχος Mini Cooper S JCW. Ο (…) στην Κηφισί-
               λαπλασιαστών. Έχασε χρονισμό δυό φορές ο κινητή-      ας είναι όλο μέλι και από τηγανίτα τίποτα. Το μαγαζί
               ρας στα πρώτα 100.000 χλμ. Αλλαγή αντλίας νερού       εκεί μου φαίνεται πως είναι στημένο για να σου που-
               διότι έχανε νερά. Ο καταλύτης παρέδωσε πνεύμα στα  λάει μούρη και απλά να σου παίρνουν τα λεφτά. Μου
               85.000 χιλιόμετρα. Δύο φορές αλλαγή δίσκο - πλα-      έκανε πολύ κακή εντύπωση η έλλειψη χώρου για-
               τό, στα 75.000 και στα 110.000 χλμ. Τώρα είναι στο    τί παρκάρουν τα αυτοκίνητα που παραλαμβάνουν στο

               συνεργείο για επισκευή κινητήρα -πλανιάρισμα -ρε-     δρόμο και πάνω στο πεζοδρόμιο. Δηλαδή παραλαμ-
               κτιφιέ-αλλαγή φλάντζας και ότι άλλο προκύψει... Για   βάνουν στην είσοδο και μετά τα παρατάνε στο πεζο-
               κλωτσιές!»                                            δρόμιο; Για την ιστορία, πήγα για αλλαγή τροχαλίας
                                                                     στροφάλου στα 85.000 πραγματικά χιλιόμετρα, βλά-
                                                                     βη που θεωρώ πως δεν θα έπρεπε να παρουσιαστεί,
                                                                     όπως άλλωστε και η αντλία τιμονιού 10.000 χιλιόμε-
                                                                     τρα νωρίτερα... Ο (…) στην Συγγρού μου έκανε λίγο
                                                                     καλύτερη εντύπωση και ότι έκανε καλύτερο γενικό

                                                                     έλεγχο του αυτοκινήτου.»
                                                                     • «Καλό στην κατανάλωση κ όμορφο. Αλλά τριγ-
                                                                     μούς στις πόρτες από τα 2.000χλμ. Μετά από 10 φο-
                                                                     ρές στα συνεργεία μόνο η BMW (…) μπόρεσε και το
                                                                     έφτιαξε. Τώρα οι τριγμοί είναι ελάχιστοι. Απαράδε-
                 Τι  συμβαίνει  όμως  με  την  αντιπροσωπεία  και  τα  κτο service (…) 9 φορές στο συνεργείο για τους τριγ-
               εξουσιοδοτημένα συνεργεία;                            μούς χωρίς αποτέλεσμα! Έχω επιφυλάξεις παρότι εί-
                 Δεν είναι μόνο οι ζημιές που έχουν απογοητεύσει  ναι όμορφο αμάξι.»
               τους κατόχους MINI στη χώρα μας αλλά και η ίδια η      Αξίζει τέλος να αναφερθεί, ότι στην περίπτωση των
               αντιπροσωπεία, με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία να  εξουσιοδοτημένων συνεργείων MINI οι κάτοχοι δεί-

               δείχνουν ανίκανα να ανταπεξέλθουν στις ζημιές:        χνουν να διαχωρίζουν τους δύο επίσημους αντιπρο-
               • «MINI ONE 1200 BENZINH το αγόρασα το 2014           σώπους, με τα περισσότερα αρνητικά σχόλια να συ-
               καινούργιο πάρα τα σχόλια φίλων κάτοχων ΜΙΝΙ να       γκεντρώνει ο ένας από τους δύο. n


                      Τι γίνεται λοιπόν με τα BMW-ΜΙΝΙ στη χώρα μας; Είναι πράγματι ζημιάρικα ή
               μήπως τα ελληνικά συνεργεία δεν «το ‘χουν» και πολύ με την συντήρηση και επισκευή
                  τους; Εσείς τι λέτε; Είστε κάτοχος κάποιου αντίστοιχου μοντέλου και αν ναι, ποια
                                                είναι η εμπειρία σας;                                           Σχόλια


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    11




          #DAILY 17-4-19_all.indd   11                                                                            17/4/2019   3:43:12
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16