Page 9 - daily - 17 04 2019
P. 9
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
• «…κομμένο πίσω σασί!» ρή ζημιά άφησε τους οδηγούς με την οικογένειά τους
Εκτός από την ποιότητα κατασκευής όμως, διακρί- στο δρόμο καταστρέφοντας τις διακοπές τους, περισ-
νουμε πολλά μηχανικά προβλήματα και με σοβαρές σότερες από μία φορές…
ζημιές κόστους από 1.000 ευρώ και πάνω σε αυτοκί- Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, πολλοί είναι οι κά-
νητα με λίγα χιλιόμετρα: τοχοι που βρέθηκαν να νιώθουν κορόιδα αφού επέ-
• «55.000 χλμ. 6 μήνες στο συνεργείο & αλλαγή κι- λεξαν μια “premium” φίρμα περιμένοντας αξιοπιστία
νητήρα» και premium Aftersales υπηρεσίες αλλά δείχνουν
απογοητευμένοι από τις αντιπροσωπείες:
Τα πανάκριβα service:
• «Απαράδεκτη αντιπροσωπεία με τιμές στον θεό»
• «οι τιμές είναι απλώς υπερβολικές για τα ανταλλα-
κτικά και το σερβις»
• «…70 ευρώ η εργατοώρα που ζούνε σε άλλο πλα-
νήτη;»
Απαξίωση:
• «πολλά προβλήματα με τον εγκέφαλο, πολλαπλα- • «Μου έβγαλε ένδειξη τσεκ ενώ έφευγα από Γιάννε-
σιαστές, αλλαγή καλωδίωση, κολώνα τιμονιού», «σο- να για Αθήνα, γυρίζω επιτόπου στην αντιπροσωπεία
βαρά προβλήματα με το σύστημα ψύξης (κολάρα, πα- BMW στα Γιάννενα (ΒΜW ΚΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΑΕ), απευ-
γούρι, ψυγείο) ράγισε κεφαλάρι 2 φορές, αλλαγή θύνθηκα στον τεχνικό για το πρόβλημα και ότι ταξι-
μπρος κ πίσω διαφορικού, αλλαγή κεντρικού άξονα δεύω για Αθήνα, η απάντηση να κλείσω ραντεβού
αλλαγή βολάν» για αύριο ή μεθαύριο, ενώ σε ερώτησή μου αν μπο-
• «Πολλαπλασιαστές, Βάνος, τρύπησε ψυγείο, αλ- ρώ να ταξιδεύσω με κοίταξε απαθής και δεν καταδέ-
λαγή σε 3 από τις 4 κλειδαριές, καμένα φανάρια led, χθηκε ούτε να ρίξει μια πρόχειρη ματιά ούτε να μου
χάλασε το καλοριφέρ, τρόμπα νερού, εξάτμιση (όλα απαντήσει. ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΞΙΩΤΙ-
σε 7 χρόνια χρήσης)» ΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ»
• «Μετά το τέλος της 2ετους εγγύησης οι βλάβες και • «Πολύ ζημιάρικο. Πολύ ακριβά σέρβις. Και η
τα προβλήματα υπήρξαν ραγδαία, ακριβά, σοβαρά απάντηση στο συνεργείο: “Εντάξει ρε φίλε, BMW
και τραγικά» έχεις!”»
• «Από τα πιο προβληματικά αυτοκίνητα δεν έμεινε
Τι γίνεται λοιπόν με τα BMW-ΜΙΝΙ στη χώρα μας; Είναι πράγματι ζημιάρικα ή μήπως τα ελληνικά συ-
νεργεία δεν «το ‘χουν» και πολύ με την συντήρηση και επισκευή τους; Εσείς τι λέτε; Είστε κάτοχος κά-
ποιου αντίστοιχου μοντέλου και αν ναι, ποια είναι η εμπειρία σας;
τίποτα που να μην έχουμε αλλάξει, κύριο πρόβλημα
με τα νερά τίναζε συνέχεια κολάρα, ψυγείο, παγούρι Ανικανότητα:
τα πάντα όλα, τρεις φορές φλάντζα κεφαλής στα τρία • «Αλλαγή λάδια κ φίλτρο: πήγα στην αντιπροσωπεία
τελευταία χρόνια» στο Ηράκλειο (…) σαν συμπεριφορά του προσωπι-
… ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μια σοβα- κού άψογη αλλά πήγα με δείκτη λαδιού φουλ κ όταν
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
9
#DAILY 17-4-19_all.indd 9 17/4/2019 3:43:11