Page 35 - daily - 17 04 2019
P. 35

5ΠΡΑΓΜΑΤΑ

                      Ελέγχουμε κάθε δύο εβδομάδες


                      Είναι σημαντικό να ελέγχου-

               με την πίεση των ελαστικών,
               μίνιμουμ  κάθε  δύο  εβδομά-
               δες.  Δεν  είναι  δύσκολο:  δια-
               βάζετε το ταμπελάκι με τις εν-
               δείξεις που συνήθως είναι στην
               πόρτα  του  οδηγού,  στην  τάπα
               του καυσίμου ή στο ντουλαπάκι.
               Δεν μπορείτε ή δεν ξέρετε να διαβάζετε τις προ-
               τεινόμενες πιέσεις ανάλογα και με το φορτίου του
               οχήματος; Κανένα θέμα! Ζητήστε από τον υπάλλη-

               λο του πρατηρίου βενζίνης να κάνει τη δουλειά αυ-
               τή και θα έχει ξεμπερδέψει σε 30 δλ.. Η πίεση είναι  του ακόμα κι αν πρόκειται για μια ολοκαίνουρια γό-

               στρατηγικής σημασίας διότι, η λανθασμένη ποσό- μα. Δε θα φρενάρει σωστά το αυτοκίνητο και δε θα
               τητα  αέρα  στο  ελαστικό  ακυρώνει  τη  λειτουργία  στρίψει σωστά.

                      Οπτικός έλεγχος: δείτε                        της ημέρας θέλουμε, αλλά οπωσδήποτε σε διάστημα
                                                                      Ταυτόχρονα με τις πιέσεις ή σε όποιο άλλο στάδιο

                      αν και πού φθείρεται                          2-3 εβδομάδων ελέγχουμε το ελαστικό και οπτικά. Ψά-

                                                                    χνουμε το πέλμα για «σουβενίρ» που μπορεί να έχει
                                                                    πάρει μαζί του από το δρόμο το λάστιχο: πέτρες, κομ-
                                                                    μάτια από ξύλο ή μέταλο πρέπει να αφαιρεθούν και να
                                                                    δούμε αν έχουν προκαλέσει φθορά. Επίσης: γδαρσίμα-
                                                                    τα, κομμάτια γόμας που έφυγαν, εξογκώματα στο πλα-
                                                                    ϊνό είναι στοιχεία που δεν πρέπει να μας αφήσουν αδι-

                                                                    άφορους. Μπορεί να μην υπάρχει απώλεια αέρα, αλλά
 Κατ’αρχάς: πότε τα αλλάζω;                                         μπορεί το λάστιχο να κλατάρει από ώρα σε ώρα, οπό-

                                                                    τε καλύτερα να το αλλάξουμε το συγκεκριμένο, περιο-
                                                                    ρίζοντας και το έξοδο. Επιπλέον, ελέγξτε πώς εξελίσσε-
                                                                    ται η φθορά σε κάθε λάστιχο. Αν δείτε ότι κάποια ζεύγη
                                                                    φθείρονται πιο πολύ στο εσωτερικό κομμάτι του πέλμα-
                                                                    τος ή στο εξωτερικό, μπορεί να υπάρχει ζήτημα με τις
                                                                    πιέσεις, με τα αμορτισέρ, με τα ακρόμπαρα ή/και με την
                                                                    ευθυγράμμιση του οχήματος.
















                                                    35




          #DAILY 17-4-19_all.indd   35                                                                            17/4/2019   3:44:10
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40