Page 33 - daily 2019-04-23
P. 33

ACCESSORIES


           LPG: Τα συστήματα 5ης



           γενιάς είναι εδώ!




           Τα συστήματα υγραεριοκίνησης 5ης γενιάς, ψεκάζουν

           το υγραέριο σε υγρή φάση, άρα, περισσότερο αέριο
           εκχύνεται στον κύλινδρο από ό,τι στα

           συστήματα της 4ης γενιάς.

                 ίναι συστήματα που εξελίσσονται από εταιρείες
                 κολοσσούς σε εκατομμύρια αυτοκινήτων σε όλο
           Ετον κόσμο, με τεχνογνωσία σε όλους τους κινη-
           τήρες της αγοράς. Και ειδικά στους παλαιότερους, με
           τους οποίους έχουν δοκιμαστεί επανειλημμένως.

            Και όσο αυξάνεται η δημοφιλία τους, πέφτει και η τι-  πουν να κινούμαστε με υγραέριο από την πρώτη στιγ-
           μή. Και ειδικά για την Ελλάδα, βελτιώνεται και η κατάρ-  μή που θα βάλουμε μπροστά.
           τιση και αυξάνεται η εμπειρία των συνεργείων τοποθέ-
           τησης. Μπορεί πριν δύο ή τρία χρόνια να ήταν μόνο μια  Τι πρέπει να ξέρεις πριν την

           χούφτα άνθρωποι που κατείχε την τεχνολογία, σήμε-    μετατροπή!
           ρα όμως, με την διείσδυση του υγραερίου, οι σοβαροί
           εγκαταστάτες ξέρουν ακριβώς τι κάνουν, ενώ αν έχουν     Σωστή επιλογή του συστήματος: Δεν «ταιριάζουν»
           επιφυλάξεις (σε νέα μοτέρ κυρίως) δεν διστάζουν να   όλα τα συστήματα LPG σε όλα τα είδη κινητήρων, κά-
           το πουν.                                             τι το οποίο επιβεβαιώνεται από τους ειδικούς στο χώρο
            Το αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη απόδοση ισχύ-      και τη μεγάλη εμπειρία τους. Θα πρέπει να ελεγχθεί λε-

           ος και ροπής, σε σύγκριση με τη βενζίνη. Το σύστη-   πτομερώς το ποιο σύστημα ταιριάζει ακριβώς στο δικό
           μα έχει εμβαπτιζόμενη αντλία μέσα στην δεξαμε-       σου μοντέλο αυτοκινήτου.
           νή και στο ταμπελάκι έξω από τη δεξαμενή γράφει        Έμπειρος  και  εξειδικευμένος  μετατροπέας:  Η
           (συνήθως) «pump inside», δηλαδή αντλία εσωτερι-      εμπειρία και τα υψηλά επίπεδα τεχνογνωσίας των τε-
           κά στη δεξαμενή.                                     χνικών που θα κάνουν τη μετατροπή παίζουν εξίσου
            Για τους απλούς κινητήρες πολλαπλού ψεκασμού, η     σημαντικό, αν όχι σημαντικότερο, ρόλο στη σωστή το-
           μετατροπή είναι πιο απλή υπόθεση.                    ποθέτηση και άριστη λειτουργία του συστήματος.
            Όμως, με τα καινούργιας τεχνολογίας μοτέρ που          Καλή κατάσταση του κινητήρα: Ο κινητήρας θα

           πραγματοποιούν άμεσο ψεκασμό, χρειάζεται ιδιαίτε-    πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (και) πριν τη με-
           ρη προσοχή, προκειμένου να είμαστε βέβαιοι πως ο     τατροπή καθώς αν υπάρχει το οποιοδήποτε πρόβλημα
           εγκαταστάτης γνωρίζει καλά τη δουλειά του και πως    στη λειτουργία του, θα παρουσιαστούν δυσλειτουργίες
           το σύστημα που τοποθετούμε είναι δοκιμασμένο επί     και στην απόδοση του συστήματος LPG.
           της ουσίας. Για παράδειγμα, υπάρχουν kit για κινητή-    Πιστοποιημένη εγκατάσταση: Όλα τα μέρη ενός
           ρες TSI της VW (όπως αυτό της ολλανδικής εταιρεί-    συστήματος LPG θα πρέπει να πιστοποιημένα, από το
           ας Vialle) που πραγματοποιούν άμεσο ψεκασμό και      πιο μικρό ανταλλακτικό μέχρι και το κυριότερο «κομ-
           χρησιμοποιούν τα μπεκ της βενζίνης, ενώ μας επιτρέ-  μάτι» του. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται ένα άρι-
                                                                στο αποτέλεσμα. n


                                               33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36