Page 24 - Daily 2019-04-25
P. 24

NONPAPER

                                                   *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
                                                                 δεσμεύσει κεφάλαια στον ισολογισμό της για να κα-
                                                                 λύψει πιθανό πρόστιμο πολλών δισεκατομμυρίων.
                                                                 Η VW, που ακόμη δεν έχει συνέλθει από το προ-
                                                                 ηγούμενο πρόστιμο έχει κάνει ήδη έφεση, ενώ η
                                                                 Daimler, δείχνει έκπληκτη αφού συνεργάστηκε με

                                                                 την Ε.Ε. να φέρει το θέμα στο προσκήνιο και περί-
                                                                 μενε να μην δεχθεί ποινή.
                                                                  Και ενώ για την VW αυτό είναι δεύτερο απανωτό
                                                                 σκάνδαλο με θύμα το περιβάλλον και τους κατανα-
                                                                 λωτές που την εμπιστεύονται, το πλήγμα φαίνεται
                                                                 να το δέχεται ολόκληρη η γερμανική αυτοκινητοβι-
                                                                 ομηχανία, που τώρα φαντάζει ως ένα καρτέλ ανέ-
                                                                 ντιμων κατασκευαστών.

           Το σύστημα AdBlue, είναι ένα σύστημα καθαρισμού
           ρύπων με ψεκασμό διαλύματος ουρίας.
           λότερα επίπεδα ψεκασμού μειώνοντας δραστικά
           τους ρύπους των κινητήρων, συνωμότησαν ώστε
           να κρατήσουν την ποσότητα μικρή και έτσι τους

           ρύπους ψηλά. Ο λόγος ήταν ότι ήθελαν να μειώ-
           σουν τη συχνότητα συμπλήρωσης υγρού AdBlue
           από τους οδηγούς. Έτσι τα αυτοκίνητά τους φαί-
           νονταν  ανταγωνιστικά,  επιβαρύνοντας  όμως  το
           περιβάλλον.
            Η  κατηγορία  συνεχίζει  και  στο  σύστημα  συ-
           γκράτησης  σωματιδίων  για  βενζινοκινητήρες
           (Otto)  που  θα  πετύχαινε  σημαντική  μείωση  ρύ-

           πων, όμως οι τρεις κατασκευαστές συνωμότησαν
           ώστε να μην το προσφέρει κανείς από τους τρεις
           τους, διατηρώντας έτσι το κόστος παραγωγής των
           αυτοκινήτων τους χαμηλό.
                                                                Οι κατηγορίες έχουν να κάνουν με τα επίπεδα
                                                                χρήσης AdBlue από τους κινητήρες, τα οποία οι
               Είναι όμως έτσι; Εσάς κλονίζεται η εμπιστοσύνη   αυτοκινητοβιομηχανίες κρατούσαν χαμηλά ώστε
                   στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία;          να μειώσουν τη συχνότητα συμπλήρωσης από τους
              Πρόκειται για θέμα ουσίας ή πολιτικά παιχνίδια    οδηγούς!
               ισχύος με φόντο τη γαλλο-γερμανική κόντρα;         Ωστόσο υπάρχουν και φωνές που κάνουν λό-
                   Τι λέτε; Μπορεί κάτι τέτοιο να αλλάξει        γο  για  πολιτικά  παιχνίδια  ανάμεσα  σε  Γάλλους
            τα σχέδιά σας να αγοράσετε γερμανικό αυτοκίνητο;     και Γερμανούς στα πλαίσια της γενικότερης οι-
                                                                 κονομικής και εμπορικής κόντρας ανάμεσα στις

            Οι κατηγορίες είναι σημαντικές και παρότι έχουν      δύο χώρες - πρωταγωνιστές σε Ευρώπη και όχι
           γίνει ενστάσεις, η BMW ήδη ανακοίνωσε ότι έχει        μόνο. n

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                               24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29