Page 4 - Daily 2019_08_29
P. 4

daily               NEWS




                                 l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Στο τελικό στάδιο δοκιμών



           το νέο VW Golf                                        κτρικό δίκτυο 48 Βολτ θα μειώνει την κατανάλωση κα-


                                                                 τά 10% περίπου. Η δυσκολία της άσκησης είναι ότι ταυ-
                                                                 τόχρονα δε θα πρέπει να υπονομευτεί η διασκέδαση της
                                                                 οδήγησης. Έτσι, με την πρώτη ευκαιρία ο κινητήρας θα
                                                                 σβήνει προκειμένου να σώσει καύσιμο, ενώ αντίστοιχα
                                                                 θα υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα δί-
                                                                 νει έξτρα βοήθειες στην επιτάχυνση. Τα υβριδικά με το

                                                                 48βολτο δίκτυο δε θα μπορούν να φορτίζουν από πρίζα
                                                                 καθώς αυτό θα παραμένει προνόμιο της έκδοσης GTE.
                                                                 Eπί τη ευκαιρία να πούμε ότι εδώ η ισχύς θα είναι της
                                                                 τάξης των 220 ίππων. Πιο ψηλά στη γκάμα θα βρίσκο-
           Η εικόνα που δημοσίευσε η VW.                         νται το GTI αλλά και το Golf R που θα δεχτούν νέα, έξ-
                 το τελευταίο στάδιο των δοκιμών του μπήκε το  τρα «ηλεκτροδότηση» με αποτέλεσμα να έχουν απόδο-
                 Volkswagen Golf όπως ανακοίνωσε η ίδια η εται- ση από 250 έως 400 ίππους.
           Σ ρεία σε ανακοίνωσή της που συνοδεύτηκε με μια        Οι δε κινητήρες ντίζελ εμφανίζουν ιδιαίτερο ενδιαφέ-
           νέα εικόνα του αυτοκινήτου κάτω από βαρύ καμουφλάζ,  ρον διότι και εκείνοι θα ωφεληθούν από την ηλεκτρο-
           αν και το προηγούμενο διάστημα είχαν διαρρεύσει πολ- δότηση, αλλά, θα εξελιχτούν και με τέτοιο τρόπο ώστε

           λές κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν αποκα- να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από τα μοντέλα της
           λύψει πλήρως την σχεδίαση του δημοφιλούς μικρομε- Audi (μέχρι το επίπεδο του Α4 και του Α6 παρακαλώ!)
           σαίου.                                                αλλά και από τα SUV των δύο εταιρειών. Και αυτό είναι
             Η VW κάνει λόγο πως το νέο Golf «θα μπει σε μια νέα  κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά. Με μια μίζα-δυνα-
           εποχή με ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, πλούσιο τεχνο- μό στα 12 Βολτ, οι σταθερά δίλιτροι ντίζελ του μέλλοντος
           λογικό  εξοπλισμό  με  υψηλά  επίπεδα  συνδεσιμότητας  θα αποδίδουν από 136 έως 204 ίππους.
           ενώ παράλληλα θα έχει πολλά συστήματα υποβοήθη-        Η επίσημη παρουσίαση του θα γίνει τον Οκτώβριο με
           σης οδήγησης». Αν και είναι ξεκάθαρο πως η σχεδιαστι- το εμπορικό λανσάρισμα να υπολογίζεται πως θα γίνει

           κή ταυτότητα της νέας γενιάς δεν θα έχει μεγάλες αλλα- μέσα στο 2019 για τις περισσότερες χώρες της Ευρώ-
           γές σε σχέση με το τρέχον, ο αρχισχεδιαστής της φίρμας  πης. n
           Klaus Bischoff δεν δίστασε να ισχυριστεί πως το νέο Golf
           θα «μαγνητίζει το βλέμμα» όταν αποκαλυφθεί το φθινό-
           πωρο.
             Περνώντας στους κινητήρες και στο τεχνικό κομμάτι
           αυτών, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες μας, η VW
           θα ασχοληθεί πάρα πολύ με τη δομική σύσταση κάθε
           μονάδας. Ξεκινούμε με τις βενζίνες: θα έχουν υβριδική

           ηλεκτροδότηση σε ένα πλατύτερο μέτωπο ενώ ένα ηλε-
                                                                  To νέο Golf χωρίς καμουφλάζ.


                                                                                4 4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9