Page 5 - Daily 2019_08_29
P. 5
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Την γκάμα του Tarraco αποφάσισε να
Νέο plug-in υβριδικό επεκτείνει η SEAT προσφέροντας στο SUV
SEAT Tarraco FR ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης,
ενώ παράλληλα παρουσίασε και την
έκδοση FR του ναυαρχικού μοντέλου της.
Η SEAT κάνει λόγο πως το plug-in υβριδικό Tarraco
επιτρέπει στους οδηγούς να οδηγούν καταναλώνοντας
αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για περισσότερο από
50 χιλιόμετρα, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων στο μη-
δέν ή συνδυάζοντας τον βενζινοκινητήρα και τον ηλε-
κτροκινητήρα για να κερδίσουν αυξημένη απόδοση.
Από κει και πέρα διαθέσιμη για το τελευταίο χρονικά
Την γκάμα του Tarraco αποφάσισε να επεκτείνει SUV της μάρκας είναι και η έκδοση FR. Σε αυτή ο εξω-
η SEAT προσφέροντας στο SUV ένα plug-in
υβριδικό σύστημα κίνησης. τερικός σχεδιασμός έχει ενισχυθεί με ευρύτερα φτερά,
σπορ πίσω σπόιλερ και ειδικές FR ζάντες αλουμινίου 19
ύμφωνα με όσα υποστηρίζει η μάρκα με την ει- ιντσών, που προαιρετικά μπορούν να γίνουν 20 ιντσών.
σαγωγή του plug-in υβριδικού συστήματος κί- Από κει και πέρα το λογότυπο της έκδοσης βρίσκεται
Σνησης, το SEAT Tarraco θα αποκτήσει πρόσθετη τόσο στο μπροστά, όσο και στο πίσω μέρος, ενώ η ονο-
απόδοση, καθιστώντας το μια πολύ βιώσιμη εναλλακτι- μασία του μοντέλου έχει ανάγλυφη μορφή. Διαθέσιμο
κή λύση. είναι και ένα νέο γκρι χρώμα.
Στο εσωτερικό το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με το
σύστημα ψυχαγωγίας τελευταίας γενιάς της SEAT, συ-
μπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος πλοήγη-
σης συνδυασμένο με οθόνη 9,2 ιντσών. Παρόντα είναι
τα σπορ καθίσματα (bucket), ενώ σπορ τιμόνι με το λο-
γότυπο της έκδοσης, αλλά και πεντάλ αλουμινίου.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως τόσο η έκδοση FR,
όσο και το plug-in υβριδικό Tarraco θα ξεκινήσουν την
παραγωγής τους εντός του 2020, ενώ το SEAT Tarraco
Η συνολική δύναμη του μοντέλου φτάνει τα 245 FR PHEV θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο φε-
άλογα και τα 400 Nm ροπής.
τινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. n
Περνώντας στο κομμάτι που ενδιαφέρει περισσότε-
ρο, το σύστημα μετάδοσης κίνησης του «ηλεκτρισμέ-
νου» Tarraco περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1,4
λίτρων απόδοσης 150 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με
ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 116 ίππων. Ο συνδυασμός
αυτός φέρει τη συνολική δύναμη του μοντέλου στα 245
άλογα και 400 Nm ροπής, στοιχείο που το καθιστά στην
κορυφή των εκδόσεων. Η τελική ταχύτητα μετράται στα
217 χλμ./ώρα και το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε
7,4 δευτερόλεπτα. Παρόντα είναι τα σπορ καθίσματα (bucket).
5 5