Page 3 - Daily 2019_10_16
P. 3

NONPAPER





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           B-SUV με συντηρητική ή                                                                     Κοινοποίηση



           εκρηκτική σχεδίαση;                                                                             Σχόλια




                                                                 Πως βλέπετε τις δύο πλευρές του νομίσματος που

                                                                   λέγεται μικρά SUV; Από τη μία οι Γερμανοί και οι
                                                                    συν αυτώ μάρκες κατεβαίνουν στην κατηγορία
                                                                    με όλο και περισσότερα μοντέλα, από την άλλοι

                                                                   Γάλλοι και Ιάπωνες, κάνουν τη σχεδίαση όλο και
                                                                                    πιο τολμηρή. Εσείς τι προτιμάτε;


                                                                από την άλλη Peugeot, Renault, Citroen, Nissan,
                                                                στη δεύτερη, αν όχι και πιο κάτω.
                  ι  Γερμανοί  άργησαν  να  ορμήσουν  στα  Β-     Οι  διαφορές  φυσικά  δεν  είναι  στις  τεχνολογίες
                  SUV. Σα να περίμεναν να δουν την αγορά        αφού τα μοντέλα που παράγονται την ίδια περίοδο
           Ονα ωριμάζει και μετά να κάνουν την κίνησή           έχουν πάνω-κάτω τα ίδια συστήματα. Η διαφορά εί-
           τους. Εντωμεταξύ όμως οι Ιάπωνες και οι Γάλλοι εί-   ναι στη σχεδίαση. Είναι φυσικό μοντέλα στην πρώτη
           χαν κατεβάσει ένα σωρό μοντέλα στην αγορά, και       γενιά τους να είναι πιο συντηρητικά, πιο ουδέτερα,
           όχι μόνο είχαν καπελώσει τις πωλήσεις, αλλά είχαν    πιο άτολμα ώστε να είναι αρεστά σσε μεγάλη με-
           διαμορφώσει και την εικόνα της κατηγορίας. Οι Κο-    ρίδα του κοινού. Δεν δημιουργούν αντιπάθειες με

           ρεάτες πάλι με τις Kia και Hyundai, όχι μόνο έβα-    σχεδιαστικά τολμήματα ή νεωτερισμούς, δεν δημι-
           λαν τα δικά τους μοντέλα στην κατηγορία, όταν αυ-    ουργούν όμως και κανέναν έρωτα. Πουλάνε όμως
           τή ωρίμασε, αλλά δημιούργησαν και καινούργιες,       και αυτό μετράει.
           με μοντέλα όπως το Xceed και το Niro.                  Από την άλλη οι μάρκες που έχουν ήδη ένα κοι-
            Τώρα που η αγορά γεμίζει από μοντέλα της VW,        νό, μπορούν να πειραματιστούν, να δώσουν πιο ευ-
           της Skoda και της Seat, οι υπόλοιποι ανανεώνουν      φάνταστα σχήματα, να κάνουν το βήμα στο οποίο το
           τα δικά τους και τα βάζουν στην επόμενη γενιά. Το    κοινό που τους έχει εμπιστευθεί θα τους ακολου-

           αποτέλεσμα είναι η κατηγορία να έχει πλέον δύο       θήσει. Στη δεύτερη γενιά τα μοντέλα αυτά θέλουν
           «ταχύτητες». Από τη μία οι μάρκες κυρίως του ομί-    να συναρπάσουν.
           λου VW με 10 μοντέλα στην πρώτη τους γενιά, και        Αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στο νέο Peugeot
                                                                2008 ή το Nissan Juke και να τα συγκρίνει με μο-
             Εσείς απέναντι στις δύο αυτές τάσεις ποιά προτι-   ντέλα όπως το Seat Arona ή το VW T-Cross, που
           μάτε; Την πιο ουδέτερη πρόταση των Γερμανών και
           των αδελφών κατασκευαστών; Ή την τολμηρή σχε-        παρότι είναι από τα φρέσκα και νεανικά αυτοκίνητα
                     δίαση των υπολοίπων; Τι λέτε;              των αδελφών εταιρειών, δεν έχουν τη σχεδιαστική
                                                                τόλμη των πρώτων. n

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8