Page 7 - Daily 2019_10_16
P. 7

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
                                                                 Άνετοι χώροι για τους πίσω επιβάτες. Αισθητή η
                                                                 αύξηση του πλάτους, ωστόσο ο «αέρας» για τα
                                                                 κεφάλια δεν περισσεύει.

                                                                                                  Πιο compact σε
                                                                                                  διαστάσεις και με
                                                                                                  λιγότερες τριβές το
                                                                                                  υβριδικό σύστημα
                                                                                                  μετάδοσης. Το
                                                                                                  τμήμα στο χρώμα
                                                                                                  του χαλκού
                                                                                                  είναι ο νέος
           Yβριδικό σύστημα: Ισχυρότερο και                                                       ηλεκτροκινητήρας
                                                                                                  των 59 kW.
           ακόμη πιο αποδοτικό
                                                                Το ενιαίο πάνελ των πίσω φώτων δείχνει άκρως
                                                                εντυπωσιακό.

                                                                 59 kW και ροπή 141 Nm και έχει όριο περιστροφής
                                                                 17.000 σ.α.λ., +4.000 σ.α.λ. σε σχέση με το υπάρχον
                                                                 μοντέλο. Στο νέο Yaris η δυνατότητα ηλεκτροκίνησης
                                                                 υπάρχει μέχρι τα 130 χλμ./ώρα, ενώ στην Τoyota υπό-
                                                                 σχονται πως το 80% της μετακίνησης μπορεί να γίνει
                                                                 με μηδενικές εκπομπές ρύπων!

                                                                  Το υβριδικό Yaris λανσάρει επίσης νέα μπαταρία ιό-
                                                                 ντων-λιθίου, που αντικαθιστά αυτή του νικελίου με-
            Η Toyota υπολογίζει πως το 80% των πωλήσεων          τάλου-υδριδίου και η οποία παρότι διατηρεί την ίδια
           του νέου Yaris θα αφορά την υβριδική έκδοση, οπό-     χωρητικότητα (0,94 kWh) και τις ίδιες διαστάσεις, εί-
           τε είναι κατανοητό γιατί στην παρουσίαση δεν ασχο-    ναι 27% ελαφρύτερη. Νέα είναι και η κεντρική ηλε-
           λήθηκαν με άλλη έκδοση (οι άλλες είναι με 1,0 και     κτρονική  μονάδα  ελέγχου  με  αυξημένη  ικανότητα
           1,5 μοτέρ βενζίνης). Το 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα   ψύξης των τρανζίστορ και δυνατότητα πραγματοποίη-

           του νέου Yaris διαθέτει ολοκαίνουργια μέρη και υπό-   σης άνω των
           σχεται 15% μεγαλύτερη ισχύ σε συνδυασμό με 20%        10.000 υπο-
           μειωμένη κατανάλωση. Ο 1,5 λτ., 3 κύλινδρος πλέ-      λογισμών
           ον, κινητήρας που λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον έχει   ανά  δευτε-
           θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 40%. Εντελώς
           νέο είναι το υβριδικό σύστημα μετάδοσης, που λαν-     ρόλεπτο. n
                                  σάρει  μια  νέα,  διπλού  άξο-  Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου έχει ίδια χωρητικότητα
                                    να, κατασκευή που το κα-      και διαστάσεις με πριν, αλλά είναι 27% ελαφρύτερη.
                                    θιστά 9% πιο compact σε
                                       διαστάσεις. Ο 580V ηλε-     Η άποψή μας

                                       κτροκινητήρας έχει ισχύ     Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από την Toyota για

                                  Ο θερμικός κινητήρας του        το νέο Yaris. Η 4η γενιά του ιαπωνικού μικρού έρ-
                                  νέου Toyota Yaris είναι 1,5     χεται στην Ελλάδα τον Σεπτέμβρη του 2020 όντας
                                  λτ., αλλά πλέον 3κύλινδρος      πιο… Yaris από ποτέ. Θεωρούμε δεδομένη την προ-
                                 και έχει υψηλή θερμοδυναμική
                              απόδοση της τάξης του 40%.          έλασή του στον στίβο των πωλήσεων.


                                                7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12