Page 17 - Daily 2019_12_03
P. 17

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           «Κάρφωσε» 3η αντί για 5η


           σε BMW M2






           Μια λάθος αλλαγή
           σε 3η αντί για 5η

           σχέση ήταν ικανή
           να «πληγώσει» τον
           3λιτρο κινητήρα

           της BMW M2
           Competition

           με τη ζημιά να
           υπολογίζεται λίγο
           πάνω από τις δέκα

           χιλιάδες ευρώ.



                  όσες  φορές  έχει  τύχει  να  βάλετε  -άθε- δεν δικαιολογήθηκε από την βαυαρική φίρμα ως
                  λα  σας-  λάθος  σχέση  στο  κιβώτιο  και  εί- εντός εγγύησης παρά τα μόλις 16.000 χλμ. που εί-
           Πτε να μείνετε ξεκρέμαστοι από ισχύ, στην  χε διανύσει το ισχυρό coupe, αφού δεν υπήρξε κά-
           περίπτωση  που  επιλέγετε  μεγαλύτερη  ταχύτητα  ποια αστοχία αλλά ήταν καθαρά ευθύνη του οδη-
           από αυτή που πρέπει, είτε να «φρενάρετε» άτσα- γού, και έτσι ο ιδιοκτήτης κλήθηκε να πληρώσει το
           λα όταν αντί για μια σχέση πάνω πηγαίνετε σε χα- κόστος για την αντικατάσταση του μοτέρ (σ.σ. ναι,
           μηλότερη επιλογή στο κιβώτιο; Το θέμα είναι κάτι  χρειάστηκε νέο μοτέρ αφού το πιθανότερο είναι τα
           τέτοιο να μη γίνει σε καταστάσεις... πίεσης και σε  εντόσθιά του να είχαν γίνει «σούπα»). Το κόστος

           κάθε περίπτωση να μην πάτε μια σχέση κάτω στο  χωρίς το ΦΠΑ ανήλθε στις 10.275 ευρώ.
           κιβώτιο γιατί το αποτέλεσμα μπορεί να είναι κατα-      Σίγουρα από εδώ και στο εξής, ο εν λόγω οδη-
           στροφικό.                                             γός θα είναι πιο προσεκτικός με τις αλλαγές... n
            Ένα  τέτοιο  παράδειγμα  είναι  και  η  περίπτωση
           της BMW M2 Competition που, όπως θα δείτε στο
           video που ακολουθεί, σε «άνοιγμα» που έκανε ο             Δείτε το σχε-
           οδηγός της, αντί να ανεβάσει ταχύτητα από 4η σε         τικό βίντεο
           5η, κατέβασε σε 3η σχέση και έτσι οι στροφές ανέ-       από την άτυ-

           βηκαν στιγμιαία στο κόκκινο. Το αποτέλσμα για τον       χη στιγμή και
           κινητήρα: Καταστροφή!  Ο υπερτροφοδοτούμενος            το «κατέβα-
           S55B30  χωρητικότητας  3,0  λτ.  με  απόδοση  410       σμα» που οδή-
           ίππων και μέγιστο όριο περιστροφής 7.600 σ.α.λ.         γησε στην κα-
           «χτύπησε» περί τις 9.000 σ.α.λ. και έτσι ο στροφα-      ταστροφή:
           λοφόρος άξονας μας... άφησε χρόνους.
            Καταλήγοντας, όπως ήταν αναμενόμενο, η ζημιά


                                               17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22