Page 20 - Daily 2019_12_03
P. 20

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ                   Οι τεχνολογίες και τα
                                                                   αυτοκίνητα µε εκποµπές
                                                                   ρύπων µέχρι 95 γρ.CO2/χλµ.
          Αγοράζω κάτω από 95







          γραμμάρια CO                                                     2











          Το επόμενο βήμα για την «καθαρή» αυτοκίνηση οριοθετείται στα 95 γραμμάρια CO2 ανά

          χιλιόμετρο. Ποια είναι όμως τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν κάτω από 95 γρ. και πώς το
          επιτυγχάνουν; Τι όφελος έχει η εταιρεία και ο καταναλωτής από την ύπαρξή τους;
          Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα βρίσκουν απαντήσεις στο θέμα που ακολουθεί…


          Η αλλάζουμε….                                        επηρεάζει την τσέπη μας το γεγονός πως όλοι οι φό-

          ή βουλιάζουμε                                        ροι και οι δασμοί γύρω από το αυτοκίνητο θα σχε-
                                                                      τίζονται με τους εκπεμπόμενους ρύπους του.
           Η  μεγαλύτερη  πρόκληση  που                                  Σήμερα,  στην  Ελλάδα  τουλάχιστον,  για
          έχουν να αντιμετωπίσουν οι κατα-              Yβριδικό           αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως 90 γρ.
          σκευαστές σήμερα είναι η δρα-           είναι το αυτοκίνητο       CO2/χλμ.  ο  κάτοχός  τους  εξαιρείται

          στική  και  πραγματική  μείωση       που για την κίνησή του        από την καταβολή τελών κυκλοφορί-
          των εκπεμπόμενων ρύπων CO2          συνδυάζει κινητήρα εσω-        ας ανεξαρτήτου τύπου η τεχνολογίας,
          των αυτοκινήτων που κατασκευ-        τερικής καύσης με ηλε-        ενώ  τα  υβριδικά  αυτοκίνητα  πληρώ-
          άζουν.  Οι  αυστηροί  κανονισμοί          κτροκινητήρα.           νουν το 50% του τέλους ταξινόμησης
          της Ε.Ε και τα βαριά πρόστιμα που                               που τους αναλογεί βάσει της λιανικής τι-
          επισύρει κάθε ένα γρ. CO2 παραπά-                             μής τους, με την κυβέρνηση να εξετάζει το
          νω, τους ανάγκασε να αναθεωρήσουν τη                          ενδεχόμενο κατάργησης του τέλους αυτού

          γκάμα των μοντέλων τους και να βρουν λύσεις σε  και για τα υβριδικά (ισχύει μόνο για τα ηλεκτρικά σή-
          μέχρι πρότινος άλυτα προβλήματα. Και τα βρήκαν…  μερα). Τεκμήρια και φόρος πολυτελούς διαβίωσης
          Έτσι  μέσω  αυτών,  και  εκείνες  θα  καταφέρουν  να  ωστόσο, ισχύουν κανονικά και για τα υβριδικά.
          «κοντρολάρουν» τη ροή των πωλήσεών τους με βά-
          ση τους εκπεμπόμενους ρύπους των οχημάτων τους  Στα 95 γρ./χλμ ή πρόστιμο 95

          και η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μπορεί να «βαυκαλίζε-       ευρώ για κάθε επιπλέον
          ται» πως έβαλε τάξη σε ένα ζήτημα μείζονος σημα-     γραμμάριο…
          σίας και τιμωρεί αυστηρά όσους παρεκκλίνουν των
          απαιτήσεών της, αλλά και όλοι εμείς θα μπορούμε        Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να μειώσει
          να λέμε στα παιδιά μας ότι έστω και αργά, κάναμε     τον μέσο όρο των εκπομπών CO2, του στόλου της,
          κάτι για το περιβάλλον αγοράζοντας με πιο οικολο-    στα 95 γρ./χλμ. (από το 2020 σε ποσοστό 95% των

          γική συνείδηση.                                      νέων της μοντέλων και στο 100% από το 2021), από
           Γιατί όμως θα το κάνουμε αυτό; Γιατί προφανώς       τον μέσο όρο των 120,5 γρ./ χλμ. που ισχύει σήμερα.



                                                                               20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25