Page 24 - Daily 2019_12_03
P. 24

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ                   Οι τεχνολογίες και τα
                                                                   αυτοκίνητα µε εκποµπές
                                                                   ρύπων µέχρι 95 γρ.CO2/χλµ.
           Τα πολυτελή «ήπια υβριδικά»

           Τα καθημερινά «ήπια υβριδικά»…

            Μία  μέθοδος  εκμετάλλευσης  της  κώς φορτισμένη και το όχημα επιβρα-               Στιγμιαία
                                                                                                απόδοση ισχύος,
           ηλεκτρικής  ενέργειας  από  το  «ήπιο  δύνει, ο θερμικός κινητήρας απενερ-           χαμηλότερη
           υβριδικό»  σύστημα  που  συναντάμε  γοποιείται  τελείως  και  η  γεννήτρια           κατανάλωση
           κυρίως  στα  οικονομικά  αυτοκίνητα,  φορτίζει τη μπαταρία. Με το πάτημα             και ρύποι,
           σχετίζεται  αποκλειστικά  με  τη  βελτί- του γκαζιού, ο κινητήρας εσωτερικής         χαμηλότερη τιμή
           ωση της αποδοτικότητας του κι-                      καύσης ενεργοποιείται και        αγοράς λόγω

           νητήρα  εσωτερικής  καύσης.            Τα mild         πάλι από τον ηλεκτρο-         μειωμένων τελών
           Σε  αυτή  την  περίπτωση  ο      hybrid συστήματα       κινητήρα  προσφέρο-          ταξινόμησης
           ηλεκτροκινητήρας,     πέρα        βελτιώνουν την         ντας  ουσιαστικά  μία
           από χρέη μίζας, συμβάλλει  κατανάλωση κατά 10%           λειτουργία  που  θα
           στην αύξηση της ροπής σε          σε σχέση με τα         μπορούσαμε  να  την
           υψηλά φορτία. Ταυτόχρονα,           συμβατικά           χαρακτηρίσουμε  ως           Όχι κάτω από τα
                                                                                                95γρ.CO /χλμ.,
           όταν  η  μπαταρία  είναι  επαρ-                       «start-stop εν κινήσει».                 2
                                                                                                αύξηση βάρους
                                                                                                (κατά περίπου

              «Ήπιο υβριδικό» σύστημα θα χρησιμοποιήσει η Ford για τα Puma, Fiesta              40 κιλά), μείωση
            και Focus στο άμεσο μέλλον, τεχνολογία που έδωσε τη δυνατότητα στους                του χώρου
            μηχανικούς να τοποθετήσουν μεγαλύτερο σύστημα υπερπλήρωσης, μιας                    αποσκευών
            και ο ηλεκτροκινητήρας μειώνει τα φαινόμενα υστέρησης απόκρισης. Μά-                (κατά περίπου
            λιστα μέσω της τοποθέτησης «Mild Hybrid» συστήματος, η ισχύς του τρικύ-             50 λίτρα)
            λινδρου 1,0 Ecoboost της Ford αυξάνει την απόδοσή του κατά 15 ίππους
            (από 140 στους 155 ίππους).








































                                                                               24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29