Page 24 - Daily 2019_12_03
P. 24
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Οι τεχνολογίες και τα
αυτοκίνητα µε εκποµπές
ρύπων µέχρι 95 γρ.CO2/χλµ.
Τα πολυτελή «ήπια υβριδικά»
Τα καθημερινά «ήπια υβριδικά»…
Μία μέθοδος εκμετάλλευσης της κώς φορτισμένη και το όχημα επιβρα- Στιγμιαία
απόδοση ισχύος,
ηλεκτρικής ενέργειας από το «ήπιο δύνει, ο θερμικός κινητήρας απενερ- χαμηλότερη
υβριδικό» σύστημα που συναντάμε γοποιείται τελείως και η γεννήτρια κατανάλωση
κυρίως στα οικονομικά αυτοκίνητα, φορτίζει τη μπαταρία. Με το πάτημα και ρύποι,
σχετίζεται αποκλειστικά με τη βελτί- του γκαζιού, ο κινητήρας εσωτερικής χαμηλότερη τιμή
ωση της αποδοτικότητας του κι- καύσης ενεργοποιείται και αγοράς λόγω
νητήρα εσωτερικής καύσης. Τα mild πάλι από τον ηλεκτρο- μειωμένων τελών
Σε αυτή την περίπτωση ο hybrid συστήματα κινητήρα προσφέρο- ταξινόμησης
ηλεκτροκινητήρας, πέρα βελτιώνουν την ντας ουσιαστικά μία
από χρέη μίζας, συμβάλλει κατανάλωση κατά 10% λειτουργία που θα
στην αύξηση της ροπής σε σε σχέση με τα μπορούσαμε να την
υψηλά φορτία. Ταυτόχρονα, συμβατικά χαρακτηρίσουμε ως Όχι κάτω από τα
95γρ.CO /χλμ.,
όταν η μπαταρία είναι επαρ- «start-stop εν κινήσει». 2
αύξηση βάρους
(κατά περίπου
«Ήπιο υβριδικό» σύστημα θα χρησιμοποιήσει η Ford για τα Puma, Fiesta 40 κιλά), μείωση
και Focus στο άμεσο μέλλον, τεχνολογία που έδωσε τη δυνατότητα στους του χώρου
μηχανικούς να τοποθετήσουν μεγαλύτερο σύστημα υπερπλήρωσης, μιας αποσκευών
και ο ηλεκτροκινητήρας μειώνει τα φαινόμενα υστέρησης απόκρισης. Μά- (κατά περίπου
λιστα μέσω της τοποθέτησης «Mild Hybrid» συστήματος, η ισχύς του τρικύ- 50 λίτρα)
λινδρου 1,0 Ecoboost της Ford αυξάνει την απόδοσή του κατά 15 ίππους
(από 140 στους 155 ίππους).
24