Page 23 - Daily 2019_12_03
P. 23
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Οι τεχνολογίες και τα
αυτοκίνητα µε εκποµπές
ρύπων µέχρι 95 γρ.CO2/χλµ.
Τα ήπια υβριδικά συστήματα στα μοντέλα πολυ- ρεί να διαθέτει δηλαδή (όπως π.χ. συμβαίνει και
τελείας έχουν πολύ πιο διευρυμένο ρόλο σε σχέ- στη Mercedes GLE). Παράλληλα, σε ότι αφορά τον
ση με τα mainstream. Συγκεκριμένα, εκτός θερμικό κινητήρα, πέρα από τη στιγμιαία αύ-
από την μείωση στην κατανάλωση ξηση ισχύος, το 48V ηλεκτρικό κύκλω-
και στους ρύπους, αναλαμβάνουν μα τροφοδοτεί την αντλία νερού
συνήθως να τροφοδοτήσουν Eνα ήπια και τον συμπιεστή του κλιματι-
με ενέργεια και όλα τα επιμέ- υβριδικό σύστημα μπορεί σμού μειώνοντας την απώλεια
ρους συστήματα ενός τέτοιου να συνδυαστεί με όλους τους κι- ενέργειας από τον κινητήρα
νητήρες εσωτερικής καύσης και
μοντέλου. Για παράδειγμα με όλα τα συστήματα μετάδοσης. εσωτερικής καύσης. Το απο-
από τα LED ή Lazer φώτα Για το λόγο αυτό επιλέγονται από τέλεσμα είναι αισθητή μεί-
του μέχρι και την υδροπνευ- τις εταιρείες ως μια οικονομική ωση της κατανάλωσης και
ματική ανάρτηση που μπο- boost επιδόσεων.
λύση ανάγκης για περιορισμό των
ρύπων των μοντέλων
τους.
Προσθέτει βάρος αλ-
λά αυξάνει αναλογικά την
απόδοση ισχύος.
Ποια η μεγάλη διαφορά
Πριν λίγες ημέρες η γία EQ Boost δηλαδή ένα σε σχέση με τα υπόλοιπα
Mercedes παρουσίασε ήπιο υβριδικό σύστημα στα υβριδικά συστήματα;
την ΑΜG GLE 63 με 571 48 βολτ που προσφέρει 22
άλογα και 750 Nm ροπής. επιπλέον ίππους και 250 Φυσικά το γεγονός πως δεν μπορούν να
Όπως και πολλά ακόμη μο- Nm ροπής στην εκκίνηση κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά, δηλαδή με
ντέλα της μάρκας, έτσι και ή στις γρήγορες επιταχύν- την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπα-
αυτό φέρνει την τεχνολο- σεις. ταρία του συστήματος από τον ηλεκτροκι-
νητήρα.
23