Page 39 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 39
EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ BEST-BUY
δημοφιλές μοντέλο της αγοράς, έρχεται ως απόρ- υπό εξέταση» η απόφαση για το αν θα εισαχθούν στο
ροια του κλεισίματος του εργοστασίου της Βαρκελώ- μέλλον εκδόσεις του Navara από τα εργοστάσια της
νης, το οποίο προγραμματίζεται για αργότερα φέτος. Ταϊλάνδης και της Νοτίου Αφρικής.
Εκεί, εκτός από το Navara, παράγονταν και τα «αδελ-
φά» Renault Alaskan και Mercedes X-Class, τα οποία Το εργοστάσιο
της Nissan στη
έφυγαν νωρίτερα από το παιχνίδι, ήδη από πέρσι. Βαρκελώνη,
«Αυτό αντανακλά τη συρρίκνωση της κατηγορί- που αποτέλεσε
ας των Pick-Up στην Ευρώπη και τη στροφή που κά- το «σπίτι» των
νουν πολλοί καταναλωτές προς τα μοντέρνα και απο- Navara, Alas-
kan και X-Class,
δοτικά Van» αναφέρεται σε ανακοίνωση της Nissan, ετοιμάζεται
οι ιθύνοντες της οποίας απάντησαν πως «παραμένει κλείσει.
Ευνοημένοι
όσο μειώνεται ο
ανταγωνισμός, είναι
οι πρωτοπόροι Ford
(No1 το Ranger) και
Toyota (Νο2 το Hilux).
H Mercedes-Benz X-Class προσπάθησε να φέρει
την Premium λογική στα Pick-Up, αλλά δεν είχε Η Alaskan εκδοχή της Renault πάνω στο Nissan
την ανταπόκριση που ήλπιζε. Navara, είχε μια σύντομη εμπορική ζωή
39