Page 39 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 39

EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ BEST-BUY



        δημοφιλές  μοντέλο  της  αγοράς,  έρχεται  ως  απόρ- υπό εξέταση» η απόφαση για το αν θα εισαχθούν στο
        ροια του κλεισίματος του εργοστασίου της Βαρκελώ- μέλλον εκδόσεις του Navara από τα εργοστάσια της
        νης, το οποίο προγραμματίζεται για αργότερα φέτος.  Ταϊλάνδης και της Νοτίου Αφρικής.
        Εκεί, εκτός από το Navara, παράγονταν και τα «αδελ-
        φά» Renault Alaskan και Mercedes X-Class, τα οποία                                       Το εργοστάσιο
                                                                                                 της Nissan στη
        έφυγαν νωρίτερα από το παιχνίδι, ήδη από πέρσι.                                          Βαρκελώνη,
          «Αυτό  αντανακλά  τη  συρρίκνωση  της  κατηγορί-                                       που αποτέλεσε

        ας των Pick-Up στην Ευρώπη και τη στροφή που κά-                                         το «σπίτι» των
        νουν πολλοί καταναλωτές προς τα μοντέρνα και απο-                                        Navara, Alas-
                                                                                                 kan και X-Class,
        δοτικά Van» αναφέρεται σε ανακοίνωση της Nissan,                                         ετοιμάζεται
        οι ιθύνοντες της οποίας απάντησαν πως «παραμένει                                         κλείσει.


























          Ευνοημένοι
          όσο μειώνεται ο
          ανταγωνισμός, είναι
          οι πρωτοπόροι Ford
          (No1 το Ranger) και
          Toyota (Νο2 το Hilux).

























        H Mercedes-Benz X-Class προσπάθησε να φέρει
        την Premium λογική στα Pick-Up, αλλά δεν είχε         Η Alaskan εκδοχή της Renault πάνω στο Nissan
        την ανταπόκριση που ήλπιζε.                           Navara, είχε μια σύντομη εμπορική ζωή

                                                            39
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44