Page 41 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 41
EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ BEST-BUY
Στο 1ο τρίμηνο
του έτους, το
ολοκαίνουργιο Jeep
Gladiator σημείωσε
282 πωλήσεις.
Οι εκπομπές CO2 και η λύση της ηλεκτροκίνησης
να βασικό μειονέκτημα που έχουν τα Pick-Up των εκπομπών CO2 από τα LCV έως το 2025 (σε
Έγια τις αυτοκινητοβιομηχανίες, είναι ότι η βα- σχέση με τα επίπεδα του 2019) και μείωση κα-
ριά κατασκευή του αμαξώματος με πλαίσιο τύ- τά 31% έως το 2030, σε σύγκριση με το 2021.
που σκάλας, αυξάνει την παραγωγή CO2, η οποία Η απάντηση είναι η ηλεκτροκίνηση, αλλά οι αυ-
με τη σειρά της ανεβάζει τον μέσο όρο των εκπο- τοκινητοβιομηχανίες μέχρι στιγμής ήταν απρόθυ-
μπών της κάθε μάρκας, γεγονός που συνιστά ένα μες να αυξήσουν το κόστος και την πολυπλοκό-
μεγάλο πρόβλημα. Βλέπετε, οι κανόνες της Ευ- τητα αυτού που εξακολουθεί να είναι ένα σχετικά
ρωπαϊκής Ένωσης απαιτούν μείωση κατά 15% απλό όχημα. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει ήδη επιβε-
βαιωθεί πως το επόμενο Ford Ranger θα διαθέ-
τει στη γκάμα του πριν από το 2025, μια plug-in
υβριδική έκδοση, κάτι που όλα δείχνουν πως
θα ισχύσει και για το επερχόμενο Amarok.
«Στην Ευρώπη, το λανσάρισμα των ηλεκτρι-
κών Pick-Up παραμένει πολύ χαμηλό, το χαμη-
λότερο σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο στυλ
αμαξώματος», δήλωσε ο David Leah, ανώτερος
αναλυτής για το σύστημα μετάδοσης κίνησης στην
LMC Automotive, ο οποίος δεν παρέλειψε να συ-
μπληρώσει: «Ωστόσο, είναι σαφές ότι η συνολική
τάση στην Ευρώπη είναι προς τα οχήματα με μηδε-
Πρόγευση του επόμενου VW Amarok, το οποίο
θα φέρει κοινά γονίδια με το νέας γενιάς Ford νικές εκπομπές και τα Pick-Up δεν θα αποτελούν
Ranger. εξαίρεση σε αυτό».
41