Page 41 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 41

EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ BEST-BUY





          Στο 1ο τρίμηνο
          του έτους, το
          ολοκαίνουργιο Jeep
          Gladiator σημείωσε
          282 πωλήσεις.




























        Οι εκπομπές CO2 και η λύση της ηλεκτροκίνησης


            να βασικό μειονέκτημα που έχουν τα Pick-Up  των εκπομπών CO2 από τα LCV έως το 2025 (σε
        Έγια τις αυτοκινητοβιομηχανίες, είναι ότι η βα- σχέση  με  τα  επίπεδα  του  2019)  και  μείωση  κα-
        ριά  κατασκευή  του  αμαξώματος  με  πλαίσιο  τύ- τά  31%  έως  το  2030,  σε  σύγκριση  με  το  2021.
        που σκάλας, αυξάνει την παραγωγή CO2, η οποία  Η  απάντηση  είναι  η  ηλεκτροκίνηση,  αλλά  οι  αυ-
        με τη σειρά της ανεβάζει τον μέσο όρο των εκπο- τοκινητοβιομηχανίες  μέχρι  στιγμής  ήταν  απρόθυ-
        μπών της κάθε μάρκας, γεγονός που συνιστά ένα  μες  να  αυξήσουν  το  κόστος  και  την  πολυπλοκό-
        μεγάλο  πρόβλημα.  Βλέπετε,  οι  κανόνες  της  Ευ- τητα αυτού που εξακολουθεί να είναι ένα σχετικά

        ρωπαϊκής  Ένωσης  απαιτούν  μείωση  κατά  15%  απλό όχημα. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει ήδη επιβε-
                                                              βαιωθεί  πως  το  επόμενο  Ford  Ranger  θα  διαθέ-
                                                              τει  στη  γκάμα  του  πριν  από  το  2025,  μια  plug-in
                                                              υβριδική  έκδοση,  κάτι  που  όλα  δείχνουν  πως
                                                              θα  ισχύσει  και  για  το  επερχόμενο  Amarok.
                                                              «Στην  Ευρώπη,  το  λανσάρισμα  των  ηλεκτρι-
                                                              κών  Pick-Up  παραμένει  πολύ  χαμηλό,  το  χαμη-
                                                              λότερο  σε  σύγκριση  με  οποιοδήποτε  άλλο  στυλ

                                                              αμαξώματος»,  δήλωσε  ο  David  Leah,  ανώτερος
                                                              αναλυτής για το σύστημα μετάδοσης κίνησης στην
                                                              LMC Automotive, ο οποίος δεν παρέλειψε να συ-
                                                              μπληρώσει: «Ωστόσο, είναι σαφές ότι η συνολική
                                                              τάση στην Ευρώπη είναι προς τα οχήματα με μηδε-
        Πρόγευση του επόμενου VW Amarok, το οποίο
        θα φέρει κοινά γονίδια με το νέας γενιάς Ford         νικές εκπομπές και τα Pick-Up δεν θα αποτελούν
        Ranger.                                               εξαίρεση σε αυτό».


                                                            41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46