Page 40 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 40

EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ BEST-BUY




          Ανησυχία υπάρχει για το
          μέλλον και του 3ου της
          κατηγορίας, Mitsubishi L200.























        Τι μέλλει γενέσθαι

           το  μεταξύ,  ο  επόμενος  «υποψήφιος  προς  απο- στής της αγοράς. Ακολουθεί το Toyota Hilux και από
        Σχώρηση»  από  την  κατηγορία  μπορεί  να  είναι  η  απόσταση το Mitsubishi L200. Ενδιαφέρον έχει το γε-
        Mitsubishi,  καθώς  η  μάρκα  είχε  ανακοινώσει  πέρ- γονός,  πως  παρά  την  πληθώρα  εκδόσεων  αμαξώ-
        σι πως θα αποχωρήσει από την Ευρώπη, αλλά πρό- ματος του Ford Ranger, μέχρι στιγμής φέτος το 89%
        σφατα ανακάλεσε συνεχίζοντας τις πωλήσεις σε ορι- των πωλήσεων αφορά στο διπλοκάμπινο μοντέλο και
        σμένες αγορές και λέγοντας ότι θα εξακολουθήσει να  από αυτές, το 78% προέρχεται από τις κορυφαίες εκ-

        προσφέρει μοντέλα της από το 2023, με τα σήματα  δόσεις του οχήματος, όπως τις Wildtrak και Raptor.
        όμως της «συμμάχου» Renault (rebadged).               Υπενθυμίζεται, πως του χρόνου η Ford θα λανσάρει
          Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει επίσημη ανακοί- το νέας γενιάς Ranger, το οποίο θα έχει κοινό DNA με
        νωση για το τι μέλλει γενέσθαι με το Mitsubishi L200,  το επόμενο Volkswagen Amarok, στο πλαίσιο της ευ-
        το No. 3 μοντέλο της Ευρώπης. Ωστόσο, εκπρόσω- ρύτερης συμμαχίας των δύο εταιρειών. Τα δύο μοντέ-
        πος της εταιρείας τόνισε πως το Pick-Up πληροί τους  λα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Ford στο
        τελευταίους  αντιρρυπαντικούς  κανονισμούς,  Euro  Silverton της Ν. Αφρικής, με τη VW να έχει σταματή-
        6d-temp. Υπενθυμίζεται, πως το προηγούμενης γε- σει ήδη από πέρυσι την παραγωγή του Amarok στο

        νιάς L200, έκανε μια σύντομη καριέρα και ως «με- Ανόβερο.
        ταμφιεσμένο» Fiat Fullback, ένα μοντέλο που ομοί-
        ως δεν είχε την αποδοχή του κοινού και αποσύρθηκε.
        «Ήταν λάθος η προσπάθεια μετατροπής των Ευρω-
        παίων σε αγοραστές Pick-Up», είπε ο Felipe Munoz,
        παγκόσμιος αναλυτής της JATO, συνεχίζοντας: «Πο-
        λύ  λίγοι  τα  θεωρούν  ως  αυτοκίνητα  αναψυχής.  Οι
        Ευρωπαίοι  προτιμούν  τα  μικρά,  φθηνότερα  και  πιο
        πρακτικά Van για να μεταφέρουν τα προϊόντα τους».
        Όπως  και  να  έχει  το  πράγμα,  ευνοημένοι  από  αυ-

        τή την «αναμπουμπούλα» είναι οι κυρίαρχοι της αγο-
        ράς. Λόγος γίνεται καταρχάς για τη Ford, της οποίας το   Με πολλές ελπίδες και τα 5 αστέρια του Euro
                                                              NCAP στη φαρέτρα του, μπήκε στην αγορά το νέο
        Ranger παραμένει και φέτος ο απόλυτος πρωταγωνι-      Isuzu D-Max.

                                                            40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45