Page 66 - Weekly 2019_06_18
P. 66
BESTBUY Ford Kuga 1,5 TDCi 120 PS VS Hyundai
Tucson 1,6 D 48V Hybrid 136 PS 7DCT
VS Opel Grandland X 1,5 D 130 PS
Στο δρόμο: To Kuga έχει το κάτι
παραπάνω
Τo Grandland X σε κερδίζει με την υψηλή
ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο
στο ταξίδι.
θορύβου και την άνεση που προσφέρει
Tο Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα
γεμίζοντας τον οδηγό του και παραμένοντας
πεισματικά ουδέτερο στις αντιδράσεις του.
κό» τιμόνι του και την πίσω ανάρ-
τηση πολλαπλών συνδέσμων
που το ευνοεί, τόσο στον τρόπο
που μεταφέρει τον όγκο του
και απορροφούνται οι πιέσεις,
όσο και στις εκτός δρόμου εξορ-
μήσεις του. Εκεί βέβαια καθορι-
στικό ρόλο παίζουν και τα 201
Το Tucson θα σε αφήσει απολύτως χλστ. (το ψηλότερο από όλα) απόστασης από το έδα-
ικανοποιημένο μιας και το τιμόνι του είναι καλό φος. Το τίμημα ωστόσο της σπορτίφ συμπεριφοράς
σε πληροφόρηση, η ποιότητα κύλισης καλή και
η ανάρτηση δεν κοπανά, ούτε πλέει. του είναι να «χάνει» σε άνεση.
Εκεί τα καταφέρνει πολύ καλά τo Grandland X που
σε κερδίζει με την υψηλή ποιότητα κύλισης, το χαμηλό
Οδηγικά το Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα γε- επίπεδο θορύβου και την άνεση που προσφέρει στο τα-
μίζοντας τον οδηγό του και παρακινώντας τον να κινηθεί ξίδι, ενώ την ίδια στιγμή η ανάρτηση δεν επιτρέπει ανε-
σβέλτα παρά το crossover της «κατασκευής». Θα στρί- πιθύμητες τάσεις του αμαξώματος. Το σύστημα διεύθυν-
ψει ουδέτερα με μικρές κλίσεις χάρη στο «επικοινωνια- σης είναι ακριβές αν και υπολείπεται σε αίσθηση, ενώ τα
φρένα είναι πολύ αποτελεσματικά με 36,1 μ. να απαιτού-
Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι
Ford Kuga Hyundai Tucson Opel Grandland Χ νται για την ακινητοποίησή του από τα 100 χλμ./ώρα.
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Γόνατα ΜακΦέρσον Γόνατα ΜακΦέρσον Και τέλος, οδηγικά, το Tucson θα σε αφήσει απο-
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλοί σύνδεσμοι Πολλαπλοί σύνδεσμοι Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Αερ. Δίσκοι Αερ. Δίσκοι λύτως ικανοποιημένο μιας και το τιμόνι του είναι κα-
Πίσω φρένα Δίσκοι Δίσκοι Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,8 36,0 36,1 λό σε πληροφόρηση, η ποιότητα κύλισης καλή και
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική
Απόσταση από η ανάρτηση δεν κοπανά, ούτε πλέει. Λίγη συνήθεια
το έδαφος (χλστ.) 201 172 188
Στροφές τιμονιού 2,6 2,5 2,9 όταν αφήνεις το γκάζι θέλει γιατί φρενάρει περισσότε-
Κύκλος στροφής (μ.) 11,1 10,6 11,1 ρο από όσο θέλεις ένεκα του ότι γίνεται ανάκτηση της
Θόρυβος στα 100/
120 χλμ./ώρα (db) 65,4/68,1 66,1/68,4 67,5/70,4 κινητικής ενέργειας, αλλά επίσης δεν είναι κάτι που
Διάσταση ελαστικών
δοκιμής 235/50 R18 245/45 R19 235/50 R19 αποτελεί μείον.
66
66
#week_25-19.indd 66 13/6/2019 1:13:20