Page 8 - 11 2020 AFTER SALES
P. 8
AFTER SALES
«Να μείνω ή να φύγω»;
Αυτό περνά από το µυαλό του κατόχου ενός αυτοκινήτου, ο οποίος έχει συµπληρώσει
ήδη τον πρώτο «κύκλο ζωής» - συµβίωσης µε ένα συγκεκριµένο αυτοκίνητο – µάρκα
και σκέφτεται να αγοράσει το επόµενο. Να µείνει άραγε στην ίδια µάρκα ή να φύγει;
ίγουρα αυτό που θα περάσει αµέσως από το Ο πελάτης - οπαδός
µυαλό του είναι η εµπειρία που αποκόµι-
Σσε από το συγκεκριµένο αυτοκίνητο, είτε η Η συγκεκριµένη φράση µπορεί να περιγράψει
«συµβίωση» αυτή του άφησε µία ευχάριστη και θε- και τον µεγάλο στόχο των εταιριών. Να δη-
τική ανάµνηση, είτε αρνητική. µιουργήσουν δηλαδή πελάτες – οπαδούς, οι
οποίοι θα µείνουν πιστοί στην µάρκα και θα την
8