Page 8 - 11 2020 AFTER SALES
P. 8

AFTER SALES








         «Να μείνω ή να φύγω»;




        Αυτό περνά από το µυαλό του κατόχου ενός αυτοκινήτου, ο οποίος έχει συµπληρώσει

        ήδη τον πρώτο «κύκλο ζωής» - συµβίωσης µε ένα συγκεκριµένο αυτοκίνητο – µάρκα
        και σκέφτεται να αγοράσει το επόµενο.  Να µείνει άραγε στην ίδια µάρκα ή να φύγει;
























































              ίγουρα αυτό που θα περάσει αµέσως από το        Ο πελάτης - οπαδός
              µυαλό του είναι η εµπειρία που αποκόµι-
        Σσε από το συγκεκριµένο αυτοκίνητο, είτε η             Η συγκεκριµένη φράση µπορεί να περιγράψει
        «συµβίωση» αυτή του άφησε µία ευχάριστη και θε-       και τον µεγάλο στόχο των εταιριών. Να δη-
        τική ανάµνηση, είτε αρνητική.                         µιουργήσουν δηλαδή πελάτες – οπαδούς, οι
                                                              οποίοι θα µείνουν πιστοί στην µάρκα και θα την


                                                            8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13