Page 10 - 11 2020 AFTER SALES
P. 10

AFTER SALES


        1. Σύμβουλος – Μηχανικός                              προσφορών, τα οποία είναι ευκαιρίες οικονοµίας.
                                                              Αυτά τα πακέτα, περιλαµβάνουν  δωρεάν ελέγ-
         Πλέον το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται στο         χους,  value  services  και  φυσικά  ειδικά  εκ-
        επίσηµο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαιδευµέ-  πτωτικά πακέτα για µεγαλύτερης ηλικίας αυτο-
        νο και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδήποτε βλά-  κίνητα.  Στις υπηρεσίες αυτές προστίθεται φυσικά

        βη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να µπορεί να δώσει       και ο δωρεάν εποχικός έλεγχος, η παροχή οδικής
        αξιόπιστες συµβουλές για οποιαδήποτε απορία, που      βοήθειας και η πάντοτε χρήσιµη επέκταση της εγ-
        αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό.            γύησης.

        2. Special Υπηρεσίες & τεχνολογίες                     4. Υπηρεσίες της νέας εποχής

         Οι  νέες υπηρεσίες  και  τεχνολογίες    που          (the future is here)
        προσφέρουν  οι  εταιρίες  µπορούν  να  κάνουν  τη      Κάποιες από τις εταιρίες αναπτύσσουν τις τεχνο-

        «ζωή» πιο εύκολη και να γλυτώσουν τους κατό-          λογίες τους µε γρήγορους ρυθµούς, µε αποτέλε-
        χους  των  αυτοκινήτων  από  άσκοπο  χάσιµο  χρό-     σµα να προ-ηγούνται της; εποχής τους. Σχεδι-
        νου αλλά και χρηµάτων. Πρόκειται φυσικά για τις       άζουν  ή  ήδη  προσφέρουν  υπηρεσίες,  οι  οποίες
        υπηρεσίες η οποίες συµβαδίζουν µε την ψηφιακή         δείχνουν το µέλλον των τεχνολογικών εξελίξεων
        εποχή, όπως τις καινούριες on call υπηρεσίες,         στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για υπηρεσίες «τη-
        αποµακρυσµένη διάγνωση ή αναβάθµιση λογισµι-          λεµατικής» και connected services, οι οποί-
        κού,  διαδικτυακές πλατφόρµες ακόµα και τα            ες  επιτρέπουν  στον  κάτοχο  του  αυτοκινήτου,  να
        mobile apps.                                          ενηµερώνεται 24/7 για την κατάσταση στην οποία

        3. Προσφορές και «δώρα»                               βρίσκεται το αυτοκίνητο του, ακόµα και να τον ενη-
                                                              µερώνουν για το πότε είναι προγραµµατισµένο το
         Οι  εταιρίες  προσφέρουν  υπηρεσίες  και  πακέτα  επόµενο service του.










































                                                            10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15