Page 10 - 11 2020 AFTER SALES
P. 10
AFTER SALES
1. Σύμβουλος – Μηχανικός προσφορών, τα οποία είναι ευκαιρίες οικονοµίας.
Αυτά τα πακέτα, περιλαµβάνουν δωρεάν ελέγ-
Πλέον το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται στο χους, value services και φυσικά ειδικά εκ-
επίσηµο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαιδευµέ- πτωτικά πακέτα για µεγαλύτερης ηλικίας αυτο-
νο και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδήποτε βλά- κίνητα. Στις υπηρεσίες αυτές προστίθεται φυσικά
βη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να µπορεί να δώσει και ο δωρεάν εποχικός έλεγχος, η παροχή οδικής
αξιόπιστες συµβουλές για οποιαδήποτε απορία, που βοήθειας και η πάντοτε χρήσιµη επέκταση της εγ-
αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό. γύησης.
2. Special Υπηρεσίες & τεχνολογίες 4. Υπηρεσίες της νέας εποχής
Οι νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες που (the future is here)
προσφέρουν οι εταιρίες µπορούν να κάνουν τη Κάποιες από τις εταιρίες αναπτύσσουν τις τεχνο-
«ζωή» πιο εύκολη και να γλυτώσουν τους κατό- λογίες τους µε γρήγορους ρυθµούς, µε αποτέλε-
χους των αυτοκινήτων από άσκοπο χάσιµο χρό- σµα να προ-ηγούνται της; εποχής τους. Σχεδι-
νου αλλά και χρηµάτων. Πρόκειται φυσικά για τις άζουν ή ήδη προσφέρουν υπηρεσίες, οι οποίες
υπηρεσίες η οποίες συµβαδίζουν µε την ψηφιακή δείχνουν το µέλλον των τεχνολογικών εξελίξεων
εποχή, όπως τις καινούριες on call υπηρεσίες, στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για υπηρεσίες «τη-
αποµακρυσµένη διάγνωση ή αναβάθµιση λογισµι- λεµατικής» και connected services, οι οποί-
κού, διαδικτυακές πλατφόρµες ακόµα και τα ες επιτρέπουν στον κάτοχο του αυτοκινήτου, να
mobile apps. ενηµερώνεται 24/7 για την κατάσταση στην οποία
3. Προσφορές και «δώρα» βρίσκεται το αυτοκίνητο του, ακόµα και να τον ενη-
µερώνουν για το πότε είναι προγραµµατισµένο το
Οι εταιρίες προσφέρουν υπηρεσίες και πακέτα επόµενο service του.
10