Page 13 - 11 2020 AFTER SALES
P. 13

AFTER SALES


        “δηµιουργικά reflex” τους & ανέδειξε χαλκέντε- και κατ επέκταση, δικαιολογηµένα, επαναλαµβα-
        ρα στελέχη τους που είδαν ως ένα ακόµη “στοί- νόµενες πωλήσεις.
        χηµα” την πανδηµία και αποφάσισαν να το κερ-           Έτσι  είδαµε  άµεση  αντίδραση  (από  το  1ο  κιό-
        δίσουν διατηρώντας την θέση τους στην αγορά,  λας κύµα, όταν οι πολλοί ήταν “σε σόκ” και όχι
        βελτιώνοντας τις υπηρεσίες τους, σε πολλές πε- αδικαιολόγητα). Ενηµερωθήκαµε ως κάτοχοι για
        ριπτώσεις κερδίζοντας και επιπλέον µερίδια (από  νέες  υπηρεσίες.  Καινοτόµες,  digital,  ανέπαφες.
        αυτά που άλλοι άφησαν). Από αυτό το στοίχηµα  Υπηρεσίες ενηµέρωσης – αγοράς -  εξυπηρέτη-

        (το οποίο δεν κερδίζετε µε τζογάρισµα µα µόνο  σης. Όλες µε στόχο την ταχύτερη και ασφαλέστε-
        µε σκληρή και δηµιουργική δουλειά που έχει στο  ρη εξυπηρέτησή των κατόχων. Όλες “µέσα στην
        επίκεντρο της τον βασικό “Stakeholder”, τον πε- τιµή”. Όλες ως µέσο ικανοποίησης κατόχου και
        λάτη,  τον  ικανοποιηµένο  πελάτη),  δεν  θα  µπο- όχι βελτίωσης δραχµικών κερδών!
        ρούσαν  να  λείψουν  οι  επιχειρήσεις  ενός  πολύ      Ανεπανάληπτο; Κι όµως όχι. Επαναλαµβανόµε-
        δυναµικού  και  εξόχως  ανταγωνιστικού  κλάδου,  νο. Δεν σταµάτησαν ούτε κι όταν όλοι µας “χα-
        όπως είναι αυτός του αυτοκινήτου. Και πιο ειδι- λαρώσαµε” νοµίζοντας πως …αυτό ήταν η παν-
        κά του “υπο-κλάδου” του, αυτού των After Sales  δηµία, ένα κακό όνειρο, πάει πέρασε. Συνέχισαν

        υπηρεσιών του αυτοκινήτου. Tων υπηρεσιών 1ης  να καινοτοµούν (είπαµε έγιναν σοφότερες από το
        γραµµής.  Των  υπηρεσιών  που  δεν  εµπλέκονται  1ο πλήγµα), συνεχίζουν να µας εκπλήσσουν ευ-
        µε “γκλαµουριές front desk” µα αποτελούν την  χάριστα και εµάς, τόσο ως κατόχους αυτοκινήτων
        βάση. Την βάση για ικανοποιηµένο κάτοχο. Την  τους όσο και ως ανθρώπους του ειδικού τύπου
        βάση για υψηλά επίπεδα πιστότητας στην µάρκα  που δεν το είχαµε ξαναδεί να συµβαίνει σε τέτοια
















































                                                            13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18