Page 14 - 11 2020 AFTER SALES
P. 14
AFTER SALES
έκταση)! Στο 1ο κύµα, κάποιοι, µας παρότρυ- γίνονται σε πιο digital -και χωρίς απαραίτητη φυ-
ναν να βγούµε στα µπαλκόνια και να χειροκροτή- σική παρουσία- περιβάλλον. Και µπορεί τώρα να
σουµε (δικαιωµατικά) τους ανθρώπους του κλά- επιβάλλεται για λόγους υγιεινής, η αποφυγή των
δου υγείας που τα έδιναν (και συνεχίζουν να τα κοινωνικών επαφών, ωστόσο οι “ανέπαφες” (un-
δίνουν) όλα. Εµείς –από αυτή τη στήλη- “χειρο- touchable) υπηρεσίες, είναι ο πυλώνας πάνω στον
κροτούµε” τους πολύ-µήχανους των After Sales οποίο οικοδοµούνται και οι υπηρεσίες του αύριο.
υπηρεσιών. Όλα εκείνα τα στελέχη που δίνουν Οι εταιρείες-ηγέτες που χαράζουν τη στρατηγι-
τον δικό τους (αφανή στους πολλούς) αγώνα να κή ξέρουν πολύ καλά ότι οι digital παροχές, γλιτώ-
στηρίξουν υπηρεσίες που δίνουν λύσεις –κοι- νουν χρόνο και χρήµα στον πελάτη τους και προ-
νωνικά υπεύθυνες- στους κατόχους της µάρκας σθέτουν αξία στην σχέση τους.
τους! Έναν αγώνα που εµείς είµαστε σε θέση να Όλες (σχεδόν) µέσω του τηλεφωνικού τους
γνωρίζουµε το τι περιλαµβάνει (σε χρόνους, κό- κέντρου και µέσω των ηλεκτρονικών τους σε-
πο, ξενύχτια, πίεση αλλά και σε επαγγελµατική λίδων (sites), παρέχουν πληροφορίες για όλα
ικανοποίηση) ! τα αυτοκίνητα της µάρκας που διαθέτουν.
Αλλά ας δούµε και κάποια παραδείγµατα, τέ- Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε προιοντικό έντυ-
τοιων υπηρεσιών ΝΕΑΣ εποχής ! πο, οικονοµική προσφορά, παραγγελία ή διεκπε-
ραιωτικό έγγραφο, που θα χρειαστείτε. Αποστέλ-
Ανέπαφο & digital ήδη το παρόν! λουν ηλεκτρονικά κάθε παραστατικό πώλησης.
Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή παί- Διεκπεραιώνουν, αποµακρυσµένα, χρηµατοδοτι-
ζει η τεχνολογία, µέσω της οποίας οι υπηρεσίες κές συναλλαγές. Διαθέτουν δυνατότητες ηλεκτρο-
14