Page 14 - 11 2020 AFTER SALES
P. 14

AFTER SALES


          έκταση)!  Στο  1ο  κύµα,  κάποιοι,  µας  παρότρυ- γίνονται σε πιο digital -και χωρίς απαραίτητη φυ-
        ναν να βγούµε στα µπαλκόνια και να χειροκροτή- σική παρουσία- περιβάλλον. Και µπορεί τώρα να
        σουµε (δικαιωµατικά) τους ανθρώπους του κλά- επιβάλλεται για λόγους υγιεινής, η αποφυγή των
        δου υγείας που τα έδιναν (και συνεχίζουν να τα  κοινωνικών επαφών, ωστόσο οι “ανέπαφες” (un-
        δίνουν) όλα. Εµείς –από αυτή τη στήλη- “χειρο- touchable) υπηρεσίες, είναι ο πυλώνας πάνω στον
        κροτούµε” τους πολύ-µήχανους των After Sales  οποίο οικοδοµούνται και οι υπηρεσίες του αύριο.
        υπηρεσιών.  Όλα  εκείνα  τα  στελέχη  που  δίνουν       Οι εταιρείες-ηγέτες που χαράζουν τη στρατηγι-

        τον δικό τους (αφανή στους πολλούς) αγώνα να  κή ξέρουν πολύ καλά ότι οι digital παροχές, γλιτώ-
        στηρίξουν  υπηρεσίες  που  δίνουν  λύσεις  –κοι- νουν χρόνο και χρήµα στον πελάτη τους και προ-
        νωνικά υπεύθυνες- στους κατόχους της µάρκας  σθέτουν αξία στην σχέση τους.
        τους! Έναν αγώνα που εµείς είµαστε σε θέση να           Όλες  (σχεδόν)  µέσω  του  τηλεφωνικού  τους
        γνωρίζουµε το τι περιλαµβάνει (σε χρόνους, κό- κέντρου  και  µέσω  των  ηλεκτρονικών  τους  σε-
        πο, ξενύχτια, πίεση αλλά και σε επαγγελµατική  λίδων  (sites),  παρέχουν  πληροφορίες  για  όλα
        ικανοποίηση) !                                        τα  αυτοκίνητα  της  µάρκας  που  διαθέτουν.
          Αλλά  ας  δούµε  και  κάποια  παραδείγµατα,  τέ- Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε προιοντικό έντυ-

        τοιων υπηρεσιών ΝΕΑΣ εποχής !                         πο, οικονοµική προσφορά, παραγγελία ή διεκπε-
                                                              ραιωτικό έγγραφο, που θα χρειαστείτε. Αποστέλ-
        Ανέπαφο & digital  ήδη το παρόν!                      λουν  ηλεκτρονικά  κάθε  παραστατικό  πώλησης.

          Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή παί-       Διεκπεραιώνουν,  αποµακρυσµένα,  χρηµατοδοτι-
        ζει η τεχνολογία, µέσω της οποίας οι υπηρεσίες        κές συναλλαγές. Διαθέτουν δυνατότητες ηλεκτρο-
















































                                                            14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19