Page 12 - 11 2020 AFTER SALES
P. 12

AFTER SALES








        Οι πολυμήχανοι των Αfter sales υπηρεσιών!




        Οι δυσκολίες της εποχής µας ανέτρεψαν αρχέτυπα και παραδοσιακά πρότυπα (µε βάση

        σχετικές ψυχολογικές  έρευνες που γίνονται κατά καιρούς, ο “πολυµήχανος Οδυσσέας”
        συγκεντρώνει περισσότερα κλίκ επιλογής από τον “ανυπέρβλητο σε δυνάµεις Ηρακλή”
        ως επιθυµητός χαρακτήρας του σήµερα)!











































               ρθε  το  2ο  κύµα  (αναµενόταν  άλλωστε).  εργασιακό µας περιβάλλον). Ευφιείς ως Έλληνες
               Όλοι µας πιο έµπειροι, πιά. Ξέρουµε από τι  άλλωστε!
        Ήκινδυνεύουµε, έχουµε µάθει πώς να φυ-                 Το  ίδιο  έχει  συµβεί  και  γύρω  µας.  Βλέπουµε

        λαχθούµε (το αν το πράττουµε κιόλας είναι θέ- παραδείγµατα βελτίωσης και λύσεις λόγω «ανά-
        µα  άλλου  άρθρου).  Βιώνουµε  πολλούς  νέους  γκης»,  τόσο  στον  Ιδιωτικό  (όπως  φυσιολογικά
        κανόνες (και ως έθνος µε συγκεκριµένη ιδιοσυ- αναµενόταν άλλωστε) όσο και στον Δηµόσιο το-
        γκρασία δυσκολευόµαστε ως προς την εφαρµογή  µέα!
        τους, παρότι αντιλαµβανόµαστε την χρησιµότητα          Επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους που το
        τους). Έχουµε βρει λύσεις όµως, για την καθη- 1ο κύµα της πανδηµίας σαφώς τις επηρέασε µα
        µερινότητα µας (και στο οικογενειακό µα και στο  ,ταυτόχρονα,  τις  έκανε  σοφότερες.  Έβγαλε  τα



                                                            12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17