Page 9 - 11 2020 AFTER SALES
P. 9
AFTER SALES
εµπιστεύονται µέχρι τέλους. λούν «βέλη στη φαρέτρα» των εταιριών και συ-
Όπως δείχνουν τελευταίες µεγάλες διεθνείς γκεκριµένα των εκπαιδευµένων και έµπειρων
έρευνες, ο ικανοποιηµένος πελάτης – που είναι στελεχών της αγοράς. Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία
απόλυτα ευχαριστηµένος και από την συµπερι- χρόνια ελέω της οικονοµικής κρίσης, η αναζήτη-
φορά του αυτοκινήτου, αλλά και από το επί- ση ενός σύγχρονου, αξιόπιστου µα και οικονοµι-
πεδο της after sales εξυπηρέτησης - είναι κού αυτοκινήτου έχει γίνει επιτακτική ανάγκη. Οι
αυτός που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να υποψήφιοι αγοραστές ψάχνουν και αξιολογούν
µείνει πιστός και να αγοράσει ίδιας µάρκας αυ- πλέον και τις καλές - πολύτιµες afte sales υπη-
τοκίνητο ή να ξαναγοράσει το ίδιο µοντέλο, αλλά ρεσίες, οι οποίες θα προσφέρουν την καλή συ-
στην καινούρια του έκδοση, που θα καλύπτει ντήρηση και την εξασφάλιση µιάς καλής µεταπω-
τα νέα «θέλω ή µπορώ του». Η επιλογή φυ- λητικής αξίας του αυτοκινήτου. Η τάση αυτή έχει
σικά του µοντέλου, έχει τα δικά της κριτήρια. Συ- αναγκάσει τις εταιρίες συνεχώς σε µία συνεχόµε-
γκεκριµένα, σύµφωνα πάλι µε τις ίδιες έρευνες, νη βελτίωση των υπηρεσιών τους. Επεκτείνονται
το αν θα ανεβάσει το αυτοκινητιστικό του level και προσθέτουν αξία στη σχέση µάρκας – πελά-
κάποιος, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τη, ανεξαρτήτως αν αγοράσει Ι.Χ. ή επαγγελµατι-
όπως την οικονοµική του δυνατότητα, την νέα του κό αυτοκίνητο.
οικογενειακή κατάσταση, αλλά και το timing (εν- Η ολοκληρωµένη εξυπηρέτηση, που προσφέ-
δεχοµένως µία super προσφορά, που δεν µπορεί ρουν οι εταιρίες που κερδίζουν στον παράγοντα
να αρνηθεί). «Ικανοποίηση Κατόχου», µπορεί να εστιαστεί σε 4
Προφανώς όλα τα παραπάνω στοιχεία, αποτε- σηµαντικές παραµέτρους , οι οποίες είναι οι εξής:
9